صحبت های ستاره اسکندری در مورد تبلیغات تئاتر در تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/19
صحبت های ستاره اسکندری در مورد تبلیغات تئاتر در تلویزیونستاره اسکندری زاده 25 خرداد 1353 در تربت حیدریه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. و خواهر لاله اسکندری بازیگر سینما است .

ستاره اسکندری با انتقاد از بی‌توجهی تلویزیون به تبلیغ تئاتر که سبب جایگزین شدن شبکه‌های ماهواره‌ای شده است، گفت: من زاییده زمانی هستم که پخش آگهی بازرگانی در تلویزیون بخاطر اشاعه روحیه عدم مصرف‌گرایی ممنوع بود ولی الان تلویزیونی را می‌بینم که مدام آگهی مصرف پخش می‌کند و نمی‌دانم آن آرمان‌ها و اندیشه‌ها کجا رفته است.

این بازیگر که تهیه‌کننده تازه‌ترین نمایش علی رفیعی با نام خانه برناردا آلبا است در گفت‌وگویی با ایسنا درباره جای خالی تبلیغات تئاتر در تلویزیون که در این خلأ، شبکه‌های ماهواره‌ای یکه‌تاز پخش تیزر تئاترهای ایرانی شده‌اند، بیان کرد: در این‌باره شاید مهم‌ترین نکته این باشد که سیاستگذاران مشخص کنند اصلاً می‌خواهیم تئاتر داشته باشیم یا خیر، چون من، ستاره اسکندری زمانی جذب تئاتر شدم که در تلویزیون، آن هم وقتی فقط دو شبکه وجود داشت تله‌تئاتر پخش می‌شد.

او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال 1373 شروع کرده، مخصوصاً مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد. وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر فجر 1379 برای بازی در نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره‌روز» شده‌است.

advertising