صحبت های مجید قناد در مورد تئاتر

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/01
صحبت های مجید قناد در مورد تئاترمجید قناد زاده 1333، خرمشهر تهیه‌کننده و کارگردان و مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در تلویزیون ایران است.

مجید قناد مجری تلویزیون گفت: زمانی‌که می‌بینیم صد سال از اجرای نخستین نمایش کودک گذشته است، به این فکر می‌کنیم که در این صد سال چه کرده‌ایم؟ به کجا رسیده‌ایم و کجا می‌خواهیم برویم.

مجید قناد در دیگر صحبت هایش افزود: تئاتر به تنهایی نمی‌تواند پیش برود و نهادهایی همچون صداوسیماَ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها باید به کمک این هنر بیایند.

مجید قناد در بیست‌وپنحمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان همدان به‌ عنوان داور بخش خردسال حضور دارد گفت: «احساس می‌کنم هنرمندانی که برای تئاتر خردسالان کار می‌کنند به‌خوبی مخاطبان خود را شناخته‌اند چون اگر ذره‌ای در این مخاطب‌شناسی غفلت شود، نمایش به‌سمت کار کودک می‌رود.

او درباره جشن صدسالگی تئاتر کودک در این دوره از جشنواره، گفت: واقعا می‌توانستیم در جشن صد سالگی تئاتر کودک، بسیار از جایگاهی که امروز داریم، جلوتر باشیم اما چون مشکلاتی از قبیل کمبود بودجه و ... در این حوزه وجود دارد، نتوانسته‌ایم در حد و اندازه‌های استعدادهای بسیار خوبی که داریم پبش برویم.
advertising