زندگی نامه سارا بهرامی بازیگر مشهور سینما

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/06
زندگی نامه سارا بهرامی بازیگر مشهور سینماسارا بهرامی (زادهٔ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

در دوران دانش آموزی در مدرسه به عنوان سرگروه تئاتر کار میکرده و همیشه در مدرسه گروه های هنر را همراه و رهبری می نموده است. بعد از پایان تحصیلات متوسطه، در دانشگاه، رشته تئاتر خواند سپس از اصفهان به تهران امد و پیگیر تئاتر شد و نقش های کوچکی را هم بای کرد.پدر و مادرش کارمند بازنشسته هستند. مشهورترین نمایش های او “نمایش راهزنان” و “نمایش متولد ۱۳۶۱” بوده که باعث شد بسیار خوب دیده شود و پیشنهادات تلویزیونی به وی داده شود.

وی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.او که در در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

وی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود

فیلم هایی با هنرمندی سارا بهرامی


ساخت ایران 2
تهرون
آینه‌های روبرو
من دیه‌گو مارادونا هستم
گیتا
خانه‌ای در خیابان چهل و یکم
ایتالیا ایتالیا
هزارپا
دارکوب
advertising