بیوگرافی سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال

مجلهسلبریتی ها

- 99/04/21
بیوگرافی سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبالسعید عزت اللهی متولد 10 مهر 1375 در بندر انزلی ، بازیکن ملی پوش فوتبال است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که با 190 سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند و حالا بازیکن تیم ملی و لژیونر کشور بلژیک می باشد.

خانواده سعید عزت اللهی


پدرش نادر عزت اللهی از فوتبالیست ها و مربیان پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی است و تنها یک خواهر دارد و مادرش نیز خانه دار می باشد

زمان شروع سعید عزت اللهی به مدرسه فوتبال


از سن شش و هفت سالگی در مدرسه فوتبالی که پدرم آن را دایر کرده بود حضور داشتم. با توجه به خانواده ورزشی که داشتم ژن ورزشی در من هم بود ، پدر و عمویم فوتبالیست بودند و من هم با توجه به علاقه ام به این سمت آمدم.
بیوگرافی سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال

شروع بازی حرفه ای سعید عزت اللهی از 11 سالگی


تا سن 11 سالگی در آکادمی پدرم بودم و بعد از آن به شهرداری انزلی رفتم و نونهالان را تا زیر 14 سال در آنجا حضور داشتم بعد از آن سعی کردم خودم را روی فرم بیاورم و تمریناتم را بیشتر کردم و تبدیل به کاپیتان تیم نوجوانان ملوان شدم و بعد از آن نیز به تیم ملی دعوت شدم

سعید عزت اللهی از ملوان تا اسپانیا


سال 1389 وقتی 14 ساله بود به تیم ملوان پیوست و 4 سال در این تیم حضور داشت تا اینکه سال 1393 به باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا ترانسفر شد

سعید عزت اللهی از رستوف تا بلژیک


بعد از یکسال نه چندان موفق در سال تیر ماه 94 به تیم رستوف روسیه پیوست تا اینکه از سال 96 تا 98 در چند تیم قرضی انگلیسی حضور داشت او حالا بصورت قرضی در باشگاه اوپن بلژیک بازی می کند اما قرارداد حرفه ای او با رستوف روسیه است.

ماجرای زبان اسپانیایی و روسی سعید عزت اللهی


وقتی در اسپانیا بودم راحت توانستم این زبان را یاد بگیرم ، برای نوشتن از زبان انگلیسی کمک می گرفتم و برای صحبت کردن هم بعد از چند ماه به خوبی راه افتادم اما وقتی به روسیه رفتم دیدم زبان بسیار متفاوتی دارند ، فقط برای خداحافظی کردن آن طوری که من حساب کردم دو خط باید صحبت می کردم بعد گفتم نوشتن را یاد بگیرم که آن هم دیدم انواع و اقسام اجسام هندسی در کلمات آنها به کار می رود و بنابراین ترجیح دادم فعلا کاری در این زمینه نکنم.

سعید عزت اللهی در تیم ملی


من در تمام رده های سنی در تیم ملی بودم اما در سال 1394 وقتی 19 ساله بودم با دعوت آقای کی روش به تیم ملی بزرگسالان آمدم.

الگوی داخلی و خارجی سعید عزت اللهی


در داخل ایران بازیکنان خیلی بزرگی داشتیم که با احترام من بازی آقا کریم باقری را دوست داشتم و در فوتبال خارج هم بازی یحیی توره و تونی کروس را می پسندم.

تحصیلات سعید عزت اللهی


دوران ابتدایی را در مدرسه بهار آزادی گذراندم و دوران راهنمایی در مدرسه غیرانتفاعی البرز بودم که با معدل 19:90 کلاس سوم راهنمایی را به پایان رساندم. سال اول دبیرستان با معدل 19 و سال دوم با معدل 18:65 گذراندم اما درگیری ام با فوتبال باعث شد بعدها بزور بتوانم دیپلمم را بگیرم.

ظرف شستن تا پلی استیشن سعید عزت اللهی


از کارهایی که بجز فوتبال می توانم خوب انجام دهم ظرف شستن و تمیز کردن خونه است ، البته در بازی پلی استیشن هم حرفه ای هستم.

حضور خدا در زندگی سعید عزت اللهی


بزرگ ترین خوش شانسی من اینست که خدا همیشه در سختی ها کنار بوده و در سن کم توانستم به خیلی از چیزها برسم نصف چیزهایی که رسیدم شانس و لطف خدا بود و بقیه اش تلاش خودم و خانوادم.

علایق سعید عزت اللهی


- غذای: استانبولی
- تفریح : بیلیارد و بولینگ
- دوست: سردار، جهانبخش و طارمی
- تیم خارجی: رئال مادرید
- کتاب: خاطرات فرگوسن
- اتومبیل محبوب: BMW
- ترس: ارتفاع
advertising