واکنش ترلان پروانه به شایعه ارتباطش با فوتبالیست های کشور

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/31
واکنش ترلان پروانه به شایعه ارتباطش با فوتبالیست های کشورمدتی بود که شایعات زیادی درباره رابطه ترلان پروانه با تعدادی از فوتبالیست های کشور نقل محافل شده بود و در فضای مجازی با واکنش های زیادی مواجه بود.
ترلان پروانه تا به امروز به این صحبت ها هیچ واکنشی نشان نداده بود.
سرانجام وی پس از مدت‌ها به اخبار منتشر شده درباره ارتباطش با سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد و آن‌ها را بی‌اساس و غیرواقعی دانست و گفت که این صحبت ها شایعه ای بیش نیست.

این بازیگر که تا به امروز واکنش جدی به این خبر نشان نداده بود اما در نهایت به این اخبار واکنش نشان داد و در این باره بیان کرد: «هیچ گونه رابطه‌ای میان من و سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه‌سازی‌ها بوده‌اند و در ارتباط با حاشیه‌سازان هم کارهای موثری انجام دادند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.»
واکنش ترلان پروانه به شایعه ارتباطش با فوتبالیست های کشور
این موضوع و شایعه دردسر زیادی برای من ایجاد کرد. برخی از فامیل‌های دور با من تماس می گرفتند و گاه به واسطه این شایعه‌ها به من تبریک می‌گفتند، اما واقعیت این است که آنها از هیچ چیز اطلاع نداشتند و تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار گرفته بودند، هرچند که فامیل‌های نزدیک از تمامی این شایعه‌های بی‌اساس مطلع بودند و آن را باور نداشتند.»
البته ترلان پروانه درباره فیلمی که از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه‌های تهران گرفته شده‌است سخنی نکفت و اشاره ای به آن نداشت.

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز است. وی دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک است. در فروردین ماه 97 فیلمی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس منتشر شد که پس از آن شایعه شد این دو رابطه عاشقانه ای باهم آغاز کرده اند. مدتی نیز صحبت هایی درباره ارتباط او با سعید عزت اللهی بیان شد.
advertising