واکنش تند مهناز افشار به خبر احضارش در دادسرا و تعهد او

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/25
واکنش تند مهناز افشار به خبر احضارش در دادسرا و تعهد اومهناز افشار هنرپیشه ایرانی طی مدت اخیر دچار حاشیه های زیادی شده است. ماجرای تبلیغ برای یک آمپول ضدمواد مخدر حسابی برای او خبرساز شد و وی را به دردسر انداخت تا جایی که هر تمام فضای مجازی پر شده از خبرهای گوناگون درباره این بازیگر و اظهارات جنجالیش. این موضوع بحث را تا جایی پیش برد که اخباری منتشر شد که مهناز افشار باید برای ارائه توضیحات در این باره به دادسرا برود. تا اینکه امروز خبری مبنی بر حضور این بازیگر در دادسرای رسانه و ارائه برخی توضیحات منتشر شد.
مهناز افشار در توئیتی به این خبرها واکنش تندی نشان داد و گفت:
بله به دادسرا رفتم! موضوع شکایت ممنوع بودن تبلیغ دارو بود. خبرگزاری رسمی زده مهناز افشار تعهد داده! تعهد چی؟ هنوز حکمی ندادن. می خواین آدما رو تو عمل انجام شده قرار بدید؟ عجب!
به جای اخبار کذب در ارتباط با من خبر واقعی کار کنید! معلم ها کارگران مرگ زندانیان و خبر واقعی مردم...
صحبت ها و واکنش های مهناز افشار در حالی گفته شده که یک منبع آگاه در دادستانی تهران گفته که وی از تبلیغ داروی نالوکسان اظهار ندامت کرده و در حضور دادستان تعهد داده که گفته های خود را اصلاح کند. باید دید موضوع تبلیغ این دارو توسط این سوپراستار سینمای ایران تا کجا ادامه دارد و این دردسرها و حاشیه ها برای وی تمام می شود یا این که او را با مشکلاتی مواجه می کند.
advertising