یاسین رامین همسر مهناز افشار از شایعه پراکنان اخیر شکایت کرد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/18
یاسین رامین همسر مهناز افشار از شایعه پراکنان اخیر شکایت کردمهناز افشار بازیگر پر حاشیه سینمای ایران است که این روزها خبرهای جنجالی زیادی از او شنیده می شود و مورد انتقاد مخاطبان خود و حتی دستگاه های دولتی قرار گرفته است.
مردم هنوز موضوع شیرخشک های وارداتی توسط همسرش یاسین رامین را به یاد دارند. جدیدا هم با تبلیغ یک داروی ضد مخدر به نام نالوکسان در صفحه شخصی خود به شدت مورد انتقاد گرفت تا جایی که سخنگوی وزارت بهداشت نیز از او خواست که این اقدام های مجرمانه را برای تبلیغ یک داروی مناسب انجام ندهد.
خبرهایی نیز منتشر شد که ظاهرا مهناز افشار به دادسرا احضار شده است. اما مثل این که طاقت این بازیگر ایرانی به سر رسیده است.
وی توییت خود و توییت همسرش را در اینستاگرام بازنشر داد و گفت که همسرش اقدام به شکایت کرده است، متن توییت افشار به این شرح است: «از مهریه دروغ میلیاردی تا افسانه شیرخشک‌های فاسد، سعی من این بود که شکایت نکنیم اما تصمیم یاسین رامین پس از چهار سال چیز دیگری است. برای آشکار شدن حقیقت در برابر تهمت و افترا باید اقدام به شکایت کرد. آزادی بیان هرگز با نسبت دادن دروغ به افراد حاصل نمی‌شود.
نظر خود من همچنان عبور از این صحبت ها بود اما یک وقتایی تسویه حساب های شخصی و سیاسی باعث بدبینی و انحراف ذهن مردم میشه. پس برای همه اونایی که شرافتمندانه منتظر روشن شدن بعضی حاشیه ها بودند این کار را انجام دادیم.

حال باید دید این حاشیه ها که مدتی است مهناز افشار را درگیر کرده به کجا می رسد
advertising