بیوگرافی و عکس های آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/16
بیوگرافی و عکس های آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایرانآناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 7 آبان 1365 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته نقاشی است. او یکی از بازیگران کم کار و گزیده کار است. آناهیتا افشار هم چنین دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران است.
بیوگرافی و عکس های آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران

شروع فعالیت حرفه ای آناهیتا افشار


آناهیتا افشار فعالیت خود را از سن 9 سالگی با تئاتر شروع کرد، اولین تجربه رسمی او بازی در سریال متهم گریخت در سال 1382 بود. کارگردان این مجموعه تلویزیونی رضا عطاران است.
اما فیلمی که باعث شد او بیش تر دیده شود و به شهرت و شناخته شده برسد مجموعه تلویزیونی مدینه بود که با بازیگران سرشناسی چون شبنم مقدمی ، پریوش نظریه و مهرداد صدیقیان هم بازی شد و تجربه های بیش تری را کسب نمود.
یکی دیگر از فیلم هایی که بازی کرده سریال کمدی سه در چهار ساخته مجید صالحی است. او تا به حال کارنامه هنری قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

ازدواج و همسر آناهیتا افشار


آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون متاهل است و مدتی است که ازدواج کرده است. همسر او دکتر ایمان طاهری است. در این مطلب عکسی از افشار و همسرش را در جشنواره فجر مشاهده می کنید.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق آناهیتا افشار


آناهیتا بازی در سینما را به تلویزیون ترجیح می دهد چون معتقد است در سینما نوع آزادی عمل و دیالوگ گفتن بسیار بیشتر از تلویزیون است.
او در مورد گریم ارتودنسی خود در سریال مدینه گفته که قرار بوده فقط یک سیم اورتودنسی روی دندان‌هایش قرار بگیرد اما در هنگام اجرا یک قالب کامل به او دادند و این موضوع خیلی او را اذیت کرده است طوری که کسی او را نمی‌ شناخت.
او درباره علاقه اش به کار در تلویزیون گفته که اگر سریال پرطرفداری چون پایتخت به او پیشنهاد بازی دهند حتما بازی خواهد کرد.
آناهیتا افشار در مورد کم کاری خود در زمینه بازیگری گفته که واقعیت این است که بخاطر قبول نکردن پیشنهادهای مختلف در طی این سال ها پیشنهاد کم تری به او می دهند.
این هنرپیشه ایرانی در اینستاگرام کم و بیش فعالیت دارد.

فیلم شناسی آناهیتا افشار


آناهیتا افشار در سریال های سایه ‌بان - مدینه - نگین - زیر هشت - خسته دلان - رستگاران - سه در چهار - ترش و شیرین - متهم گریخت حضور داشته است.
هم چنین بازی در فیلم های سینمایی ایستگاه اتمسفر - ویلایی‌ها - پل خواب - برف - همسایه‌ - یک، دو، سه،… پنج (- برف روی کاج - پنهان - طاووس‌های بی پر- زندگی با چشمان بسته را در کارنامه هنری خود دارد.
advertising