بیوگرافی و تصاویر مهسا هاشمی بازیگر سریال بازی نقاب ها

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/08
بیوگرافی و تصاویر مهسا هاشمی بازیگر سریال بازی نقاب هامهسا هاشمی بازیگر جدید سینما و تلویزیون ایران است. وی متولد 18فروردین سال 1377 از تهران است.
او دانشجوی رشته ی مهندسی عمران است. او دارای یک برادر به نام مهدی است.به گفته ی مهسا هاشمی او تسلط کامل به رانندگی دارد.
مهسا هاشمی مجرد است و ازدواج نکرده است.
بیوگرافی و تصاویر مهسا هاشمی بازیگر سریال بازی نقاب ها
از مهم ترین آثار مهسا هاشمی می توان به سریال های آرام می گیریم و دیوار شیشه ایی اشاره کرد.
مهسا هاشمی نخستین بار در سینما در سال 1394 در 17 سالگی در فیلم دلبری به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری بازی کرده است.
مهسا هاشمی در سال 1395 دوره ی پر تلاشی را در عرصه ی سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 3 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مهسا هاشمی در این سال، بازیگری در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی، سریال دیوار شیشه ای به کارگردانی راما قویدل و فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان هستند.

یکی از ویژگی های حرفه ای مهسا هاشمی این است که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مهسا هاشمی از مجموع6 اثری که در کارنامه دارد، 4 اثر در تلویزیون با نام های سریال عروس تاریکی، سریال بازی نقاب ها، سریال آرام می گیریم و سریال دیوار شیشه ای و 2 اثر در سینما با نامهای فیلم بیست و یک روز بعد و فیلم دلبری بازی کرده است.
در حال حاضر مهسا هاشمی در سریال بازی نقاب ها نقش آفرینی می کند و در نقش دختر به نام صحرا بازی می کند که به خاطر مشکلات طایفه ای مجبور به ازدواج با پسری به نام یاشار می شود.
کارشناسان معتقد هستند بازیگری مهسا هاشمی پخته تر میشود و به زودی او را با بازی های درخشان تری در عرصه ی سینما و تلویزیون خواهیم دید.
advertising