اکران فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید 2 به کارگردانی جواد هاشمی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/07
اکران فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید 2 به کارگردانی جواد هاشمیفیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید2 به کارگردانی سید جواد هاشمی در حال اکران در سینماهای تهران و شهرستان ها می باشد.
پیش از این فیلم آهوی پیشونی سفید1 که پنج سال پیش به‌ عنوان پر هزینه‌ ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران روی پرده رفته است، توانست جایزه ی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست ‌و ‌پنجمین جشنواره ی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از آن خود کند. سیدجواد هاشمی در اثر جدید خود قصه ی دیگری از آهوی پیشونی سفید را به نمایش می گذارد.
در خلاصه‌ ی داستان فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید2 این گونه نوشته شده است: اختاپوس از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌ کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره ی تن آن ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ ی «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌ کنند. از سوی دیگر مادر آهوی پیشونی‌ سفید برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌ اش پس بگیرد و «پیشونی‌ سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد پیش مادرش باز گردد اما....
آهوی پیشونی سفید۲ به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در ژانر کودک ساخته شده و در آن بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی، سید جواد هاشمی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.
advertising