ساخت فیلم سینمایی ماجرای نیمروز رد خون با بازی جواد عزتی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/05
ساخت فیلم سینمایی ماجرای نیمروز رد خون با بازی جواد عزتیفیلم سینمایی ماجرای نیمروز در سال 1395 به کارگردانی محمدحسین مهدویان جلوی دوربین رفت. این فیلم برای اولین بار در سی و پنجمین دوره ی جشنواره فجر به نمایش در آمد و در همان دوره نیز به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد.
مدتی پیش بود که خبری مبنی بر ساخت فصل دوم این فیلم سینمایی با نام «ماجرای نیمروز2» منتشر شد و پس از آن نام رسمی فیلم یعنی ماجرای نیمروز: رد خون اعلام شد.داستان این فیلم درباره ی عملیات مرصاد خواهد بود.
در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» بازیگرانی مانند بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی ‌فر، هستی مهدوی، محسن کیایی، حسین مهری و مهدی زمین‌ پرداز حضور خواهند داشت. تهیه کننده ی این فیلم سینمایی سید محمود رضوی است و فیلم محصولی از موسسه ی سینمایی سیمای مهر خواهد بود. فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» برای اکران در جشنواره فجر ساخته خواهد شد. جواد عزتی، مهدی زمین پرداز، و هادی حجازی‌ فر در فیلم «ماجرای نیمروز» نیز حضور داشتند. محمدحسین مهدویان پیش از این فیلم‌ های «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» را ساخته است.
بنا براطلاعات، به تازگی فاز اول فیلم برداری این فیلم در کرمانشاه به پایان رسیده است. گروه تولید اکنون مشغول ادامه ‌ی فیلم برداری در تهران است. فیلم برداری این بخش فیلم سخت ‌ترین پلان‌های فیلم را داشته است. در این بخش فیلم از چند صد هنرور بومی، ادوات جنگی سبک و سنگین و چندین فروند هلیکوپتر استفاده شده است. گروه تولید فیلم با تدوین همزمان و کار روی جلوه‌ های ویژه در تلاش هستند تا این اثر را به جشنواره ی فجر امسال برسانند.
advertising