بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 99/05/07
بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر سینما و تلویزیونشادی کرم رودی متولد 6 مهر 1369 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد، به جز بازیگری مدرس موسیقی نیز می باشد.
بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج شادی کرم رودی:


شادی کرم رودی در سال 97 با آرین وزیر دفتری ازدواج کرد. آقای وزیر دفتری کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه بچه آدم بود که خانوم کرم رودی هم در این فیلم بازی کرده است.
آرین وزیر دفتری متولد 11 تیر 1367 در تهران، فیلمساز است. فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر می باشد، از مهمترین فیلم های کوتاه وی می توان به : هنوز نه و مثل بچه آدم اشاره کرد. او با فیلم مثل بچه آدم در جشنواره کن بخش سینه‌ فونداسیون 2018 حضور داشت.

شروع کلاس بازیگری شادی کرم رودی:


ورودش به عرصه هنری با گذراندن دوره های بازیگری شروع شد. او در موسسه کارنامه زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی، رضا بهبودی، امیر پوریا، صابر ابر، سعید آرمند و و خانوم آناهیتا اقبال نژاد بازیگری را فرا گرفت.

زمان ورود شادی کرم رودی به سینما:


اولین بار در سال 92 با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری جلوی دوربین رفت سپس در فیلم یک شهروند کاملا معمولی و دارکوب حضور داشت.

افتخارات شادی کرم رودی:


- بهترین هنرپیشه زن در دوازدهمین دورهٔ جشنوارهٔ ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه برای فیلم مثل بچه آدم
- بهترین هنرپیشه زن در پانزدهمین دورهٔ جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال برای فیلم مثل بچه آدم

شادی کرم رودی مدرس موسیقی:


خانوم کرم رودی دانش آموخته موسیقی تا مدتی پیش پیانو تدریس می کرد ولی از زمانی که فعالیت او در بازیگری زیاد شده دیگر برای تدریس نمی رسد

اوقات فراغت شادی کرم رودی:


برای اوقات فراغت فیلم می بینم، کتاب می خوانم، پیانو می زنم و سفر میرم … عاشق سفرم و هر موقع بتوانم سفر می کنم. فوتبال و دیدن فیلم و سریال هم جزو تفریحاتم است.

تئاترهای شادی کرم رودی :


بازی یالتا (مرحوم لوون هفتوان)
بی صدایی (آزاده شاهمیری)
و …

فیلم های سینمایی شادی کرم رودی:


ماهی و گربه (شهرام مکری)
مستانه (حسین فرح‌بخش)
یک شهروند کاملا معمولی (مجید برزگر)
دارکوب (بهروز شعیبی)
و …
advertising