بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/19
بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیونمهتاب کرامتی 25 مهر 1349 تهران بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان، بشردوست و مدیر هنری ایرانی است که از 1 سپتامبر 2006/ 10 شهریور 1385 تاکنون سفیر حسن نیّت و صلح از سوی یونیسف می‌باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکرولیولوژی دانشگاه آزاد است، او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند، بعنوان سفیر صلح یونیسف نیز فعالیت میکند. او بعد از اتمام تحصیلات در پی ورود به عرصه هنر بود به همین خاطر کلاس های بازیگری رو زیر نظر امین تارخ در سال 1375 گذراند، میگوید هنوم هم از همان آموخته هایم استفاده میکنم .

بعد از یکسال با تمرینات بازیگری و فیلمبرداری و آرشیو سازی کلاس های تارخ کار میکرد تا کسانی که می‌خواستند برای نقش‌ هایشان بازیگر انتخاب کنند به آن آرشیو مراجعه کنند و بازیگر رو انتخاب کنند. از همین دوره های آموزشی بود که او بعنوان بازیگر در نقش هلن به سریال مردان آنجلس در سال 76 معرفی میشود او در این نقش دیده شد و سپس اولین حضورش در سینما با فیلم مردی از جنس بلور به کارگردانی سعید سهیلی سال 77 کلید خورد.
بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج مهتاب کرامتی


مهتاب کرامتی با بابک ریاحی پور نوازنده و خواندن ازدواج کرد . کرامتی می گوید : من سال‌ ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌ آمیز نبود . اما هنوز از حال هم باخبر هستیم اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد و الان مجرد هستم.

فیلم های مهتاب کرامتی


مردی از جنس بلور
مومیایی 3
مرد بارانی
بهشت از آن تو
شاه خاموش
هشت‌پا
رستگاری در 8/20 دقیقه
حس پنهان
آدم
آتش سبز
دوزخ، برزخ، بهشت
بیست
آدم‌کش
آلزایمر
زندگی خصوصی آقا و خانم میم
فرزند چهارم
مزار شریف
عصر یخبندان
ارغوان
ماجان
جاده قدیم
بهت
advertising