بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/15
بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیونریحانه پارسا متولد اسفند 1377 در تهران است و دارای مدرک دیپلم در رشته ی نمایش از هنرستان سوره است. وی به جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است، او فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد. ریحانه پارسا مجرد است و ازدواج نکرده است.
ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای هنرستان سوره شروع کرد. اولین و حرفه ای ترین تجربه ی رسمی او در تلویزیون با سریال پدر در سال 97 با نقش لیلا شروع شد، وی از طریق دستیار کارگردان به پروژه معرفی شد. او در نقش لیلا در این سریال به شهرت عجیبی رسید.
بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون

عکس های جدید ریحانه پارسا



ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر



ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر


او در سریال لیلا نقش دختر جوان و شروری را بازی می کند که حین انتقامی ساده در دانشگاه دلباخته ی پسر همکلاس خود می‌ شود و به یک باره تحولی عمیق در زندگیش رخ می‌ دهد.
تجربه ی فوق العاده درخشان ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری او به راه بیفتد و می گوید بیشتر برایش بازی در سینما جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند.
ریحانه پارسا به کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه بسیار زیادی دارد. او در کلاس های بازیگری زیادی شرکت کرده و در دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است. همچنین زمانی که دانشجو بوده چندین تئاتر را با دوستانش کار کرده است.
advertising