نخستین گفتگوی آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/10
نخستین گفتگوی آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییزآن ماری سلامه، بازیگر لبنانی-عربی سریال «حوالی پائیز» است که چهره ای شناخته شده در کشور لبنان می باشد. وی در سریال «حوالی پائیز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی، در نقش یک دختر عرب سعودی بازی می کند.

این بازیگر مسیحی در اولین مصاحبه تصویری خود از تجربه بازی در این سریال، فعالیت هنری در ایران و سختی های نقش "ساره" می گوید.

آن ماری سلامه درباره فارسی حرف زدنش در این سریال می‌گوید: "زبان فارسی، زبان مادری من نیست. بعد از سفر به ایران از صفر شروع کردم، هیچی به جز سلام و عیلک نمیدونستم، بعضی از اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می‌گرفتم که جمله فارسی رو به من بگن و من بعد از اونا تکرار می‌کردم و احساساتم رو به اون اضافه می‌کردم. از طرفی با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان فارسی برایم آسون‌تر می‌شد و از فیلمبرداری لذت می‌بردم. اما مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود. چالش خیلی بزرگی بود و سختی‌ها شروع شد. از سر صحنه که برمی‌گشتم، باید سکانس‌های فردا رو حفظ و تمرین می‌کردم و فرداش سر صحنه دوباره تمریم می‌کردم."

آن ماری سلامه درارتباط با ادامه‌ همکاری‌اش با سینما و تلویزیون ایران، توضیح داد: "خیلی‌ها از من می‌پرسن که حاضرم دوباره این تجربه رو تکرار کنم؟ من میگم که حتما تکرار می‌کنم. سینمای ایران برای خیلی ها یک آرزوست و تونسته در دنیا به واسطه فیلمبرداری، فیلمنامه و موضاعی دیگر، به جایگاه خوبی برسه."

بازیگر سریال «حوالی پائیز» درباره بازی در نقش «ساره» گفت: "بازی در نقش ساره به من یاد داد که چگونه مسئولیت بیشتری تحمل کنم. چگونه بتونم با اوضاع و اتفاقات پیرامون، خودم رو وفق بدم. مخصوصا که در خیلی‌ از سکانس‌ها مجبور بودم از خودم جمله بسازم."
advertising