بیوگرافی و تصاویر مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/13
بیوگرافی و تصاویر مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییزمونا کرمی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 آذر ماه سال 1369 در شهر مینودشت در استان گلستان است. او از ۹ سالگی با تئاتر عروسکی فعالیت هنری خود را شروع کرد و با بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر و نامزد بهنام (بابک حمیدیان) شناخته شد.
مونا کرمی مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است.
به گفته ی مونا کرمی بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد یک وقفه ی دو ساله برای اواتفاق افتاد . اما در طی این دو سال تئاتر کار کرد و از این موضوع ابراز خرسندی کرده است. او بعد از این مدت در سریال حوالی پاییز کار کرد که یک سریال با موضوع ملودرام عاشقانه است.
بیوگرافی و تصاویر مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز

ماجرای تفاوت پوشش واقعی مونا کرمی با تصویر او در تلویزیون


مونا کرمی درباره اینکه تصویری که در تلویزیون از او می بینم با تصویر واقعی او تفاوت زیادی دارد گفت : خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما در کشوری زندگی می کنیم که جمهوری اسلامی است یعنی در تلویزیون ما نمی توانیم با این تصویر خودمان رو نشان دهیم و قطعا یک پوشش اسلامی داریم طبق شئونات اسلامی کشور.
خب فکر می کنم این موضوع خودش تاثیر زیادی دارد. مثلا من واقعا سر بعضی کارها خیلی پیش می آمد که بازیگران و همکاران بعد از این که لباسم را عوض می کردم و گریمم را پاک می کردم من را نمی شناختند. خودم هم موافقم که چهره ام خیلی فرق میکند و متفاوت می شود

نقش مونا کرمی در سریال حوالی پاییز


مونا کرمی در این سریال نقش دختری به نام شیوا را بازی می کند که دو برادر دارد. پدر آن ها سال ها قبل فوت کرده است. در این سریال شخصی عکس های خصوصی او را دزدیده و با تهدید سعی می کند از او سوء استفاده کند و از طرف دیگر دوست دارد برادرش با دوستش ازدواج کند نه دختر که در خانه آن ها مهمان است.
advertising