بیوگرافی جوانه دلشاد بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/15
بیوگرافی جوانه دلشاد بازیگر سینما و تلویزیونجوانه دلشاد متولد 20 شهریور 1369 در رشت و بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته ی شیمی کاربری است و در حال حاضر دانشجوی رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی می باشد.
جوانه دلشاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.
بیوگرافی جوانه دلشاد بازیگر سینما و تلویزیون

شروع فعالیت جوانه دلشاد


جوانه دلشاد فعالیت خود را در سن 20 سالگی با تئاتر در رشت آغاز کرد. هم زمان با تحصیل در رشته ی شیمی، کلاس های بازیگری فن بیان و بدن را گذراند،او حضور جدی در سه تئاتر به نام های سه خواهر چخوف، قتل با طعم ماکارونی و رازهای پنهانی را نیز در رشت دارد.
جوانه دلشاد برای دیدن مهران مدیری و تست در سریال قلب یخی به تهران آمد اما مدتی بعد توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من به تهران خواسته شد تا اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را با این سریال در سال 1392 بدست آورد.

دومین تجربه بازی او نیز با سریال های شوخی کردم و سپس درحاشیه به کارگردانی مهران مدیری بود.
حضور در سینما را با فیلم فرزاد مؤتمن آغاز کرد سپس فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی را کار کرد و بعد از چند کار کوتاه در فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در کنار فاطمه معتمدآریا را تجربه کرد.
او در همان سال 92 به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرد.با وجود این که او قبلا نیز تمایل به حضور در تهران و بازی را داشت با مخالفت پدرش مواجه بود، اما این بار اعتماد پدرش به مهران مدیری باعث شد اجازه ی حضور در تهران را از خانواده بگیرد.
او در مورد تجربه ی کار با مهران مدیری این گونه توصیف می کند:کار با مهران مدیری خیلی آسان تر از کار کردن با کارگردان های دیگر بوده، ایشان خیلی مهربان ولی در عین حال جدی هستند، خیلی در کارشان احساس راحتی می کنید و ایشان بهترین امکانات را برای بازیگران خود فراهم می سازند.

جوانه دلشاد بازیگر سریال حوالی پاییز


جوانه دلشاد به تازگی در یک سریال عاشقانه به نام حوالی پاییز بازی می کند. او در این فیلم نقش دختری به نام عاطفه را بازی می کند. این سریال هر شب از شبکه ی سوم سیما پخش می شود.

advertising