بیوگرافی و تصاویر مینا وحید بازیگر سریال شهرزاد

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/21
بیوگرافی و تصاویر مینا وحید بازیگر سریال شهرزادمینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 17 مرداد 1366 در رشت است . همه اعتقاد به آینده روشن این بازیگر دارند،چهره معصوم و بازی زیبای این بازیگر باعث شده تا در فیلم هایش کاملا دیده شود. او دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه هنر است.
مینا وحید یک خواهر و یک برادر دارد.
قد این بازیگر زیبا 175 سانتی متر است.
اولین تجربه اش با تله فیلم تلویزیونی ساعت به وقت صفر در سال 1390 به کارگردانی احمد مودنی بود که در عید نوروز آن سال از شبکه یک به نمایش در آمد.
اولین حضور او در سینما نیز فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. مینا وحید در این فیلم با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی و فرهاد اصلانی هم بازی بود. او در سریال معروف شهرزاد هم بازی کرده است.
بازی‌ های مهم وی سریال شهرزاد، فیلم کفش‌ هایم کو و فیلم دوران عاشقی است. او در تلویزیون در سریال دختران حوا نیز بازی کرده است و به زودی بازی او را در سریال بانوی عمارت خواهیم دید.
بیوگرافی و تصاویر مینا وحید بازیگر سریال شهرزاد

مینا وحید و همسرش


مینا وحید هنوز ازدواج نکرده و مجرد است البته بعد از فیلم کفشهایم کو و حواشی آن برخی رسانه این شایعه که مینا وحید با رضا کیانیان ازدواج کرده است را پخش کرده بودند که صحت نداشت. لمس دست های رضا کیانیان در فیلم کفشهایم کو مدتی وی را دچار حاشیه کرد.
نکته قابل توجه در مورد این بازیگر لباس هایی است که معمولا در جشنواره ها یا مراسم های رسمی و غیر رسمی می پوشد.
بازی های جذابی که این بازیگر از خود نمایش گذاشته پیش بینی می شود که آینده ای درخشان در انتظار این بازیگر توانا باشد.

مینا وحید بازیگر سریال شهرزاد



مینا وحید در حال گریم برای سریال بانوی عمارت

advertising