آیا مهاجرت مینا نوروزی فرد بازیگر سریال بازی نقاب ها واقعیت دارد

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/18
آیا مهاجرت مینا نوروزی فرد بازیگر سریال بازی نقاب ها واقعیت داردماجرای مهاجرت هنرمندان از ایران همواره یکی از ماجراهایی است که در میان مردم و طرفداران سلبریتی ها مورد توجه قرار می گیرد .یکی از بازیگرانی که خبر مهاجرتش در فضای رسانه ای منتشر شد مینا نوروزی فرد بازیگر سریال دنیای شیرین دریا است. این خبر به سرعت در فضای مجازی پخش شد و موجب واکنش مبینا نوروزی فرد شد. این بازیگر اهل شمال کشور در اینستاگرام نوشت:
من ایرانم در تهران زندگی می کنم و ایران را هرگز ترک نکردم و نمی کنم. اینجا خانه من است. مادر من است. سرزمین من است.
مثل سی سال گذشته مشغول حرفه بازیگری هستم. کارهای خوب و مردمی را با جان و دل استقبال میکنم. لطفا شکمتان را محترمانه و شرافتمندانه سیر کنید. . .
امروز یه دوست خیلی خیلی خوب ومهربانم تماس گرفت تادر مورد بازی در سریالی گپ بزنیم . دوستم موضوعی رو بهم گفت که لازم دونستم این پست رو بزارم . دوست جانم، گفت از دفتر معتبری شنیده که گفتن ( مینا نوروزی ایران نیست ودیگه نمیخواد به کار هنریش ادامه بده ) در حالی که سریال بازی نقابها رو رو انتن دارم .سریال قطعه گمشده در مرحله تدوین دارم . مشغول همکاری در (سریال زندگی ان سالهای خوب ما) را با کارگردانی احمدخان کاوری هستم و در حال حاضر مشغول مذاکره با کارهایی در پیش رو .
دوست من لطفاً با شایعات بی اساس همکار ازاری نفرمائید .خواسته یا ناخواسته.
مینا نوروزی فرد این شبها با سریال بازی نقاب ها در شبکه دو سیما مهمان تلویزیون است. بازی نقاب ها به کارگردانی سیروس حسن پور از شبکه دو سیما در حال پخش است.
مینا نوروزی فرد را با بازی در سریال دنیای شیرین دریا می شناسیم. این بازیگر در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین رفت .
advertising