دستمزد مهناز افشار برای تئاتر لاکچری الیورتوئیست چقدر است

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/26
دستمزد مهناز افشار برای تئاتر لاکچری الیورتوئیست چقدر استدر سینمای ایران همیشه بحث دستمزد سلبریتی های معروف از مطالب جذاب برای مردم و مخاطبان بوده است و مردم همیشه کنجکاوند که بدانند بازیگران چقدر درآمد دارند.
در این بین میزان دستمزد بازیگران در نمایش موزیکال تئاتر لاکچری «الیورتوئیست» به کارگردانی حسین پارسایی از مباحث داغ و پرچالشی است که این روزها شایعات زیادی درباره آن در فضای مجازی منتشر شده است. در این بین مهناز افشار در لیست بازیگران پرحاشیه قرار گرفت و شایعه شده بود که میزان دستمزد او برای نمایش «الیورتوئیست» شبی 30 میلیون تومان بوده است، این شایعه‌ خیلی زود با واکنش مهناز افشار و پارسایی کارگردان نمایش تکذیب شد.
پارسایی در مورد این شایعه این گونه توضیح داد: «خانم مهناز افشار شش ماه با ما همکار بودند و در طول این شش ماه که در واقع شبانه‌ روزی در پروژه ما بودند، ایشان ماهیانه کمتر از 30 میلیون تومان دریافت کرده است.»
مهناز افشار که البته این روزها نه در تهران بلکه در گرگان و فیلمبرداری فیلم جدید محسن تنابنده است در واکنش به این خبر با انتقاد جدی از این شایعه و رسانه هایی که آن را منتشر کرده اند بیان کرد:«اصلا من در تئاتر بینوایان بازی نمی کنم که بخواهم دستمزد 30 میلیون تومانی برای هر شب بگیرم!»
advertising