واکنش تند کاربران نسبت به پست جنجالی مهناز افشار

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/06
واکنش تند کاربران نسبت به پست جنجالی مهناز افشارمدتی است که درایام مراسم راهپیمایی اربعین کاربران فضای مجازی با هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضای مجازی به استقبال مراسم پیاده روی اربعین رفته اند . با این حال مهناز افشار بازیگر زن معروف و پرحاشیه ی سینما با انتشار پستی جدید که در آن پیام وحدت #حب_الحسین_یجمعنا را زیر سوال برده و از #حب_الایران_یجمعنا به جای آن استفاده کرده حاشیه ساز شده است و موجب ناراحتی و واکنش کاربران فضای مجازی شده است.

واکنش کاربران به پست اینستاگرام مهناز افشار


تلاش چند رسانه ی داخلی در تفرقه ‌اندازی میان دو ملت ایران و عراق سبب شد تا کاربران فضای مجازی با هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا نسبت به تلاش نا فرجام و بدون اثر این رسانه ‌ها واکنش نشان دهند.
مدتی پیش یک خبرنگار روزنامه ی قانون با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود زمینه ساز انتشار شایعه ‌ای پیرامون علت فوت یک کودک دبستانی در روستای گرماش سنندج در فضای مجازی شد و مدعی شد که این کودک کشته شده است. مهناز افشار بازیگر سینما پس از انتشار این توییت بدون آن که منتظر بماند تا صحت این ادعا ثابت شود تلاش کرد که تاکید کند بلاهایی که سر ما می ‌آید ناشی از فقر است.
بعد از آن که چنین ادعا و صحبت ها تکذیب شد، مهناز افشار پست قبلی خود را پاک کرد و پست دیگری را به اشتراک گذاشت و نوشت:
من و تو با همه ی تفاوت هایی که داریم مهم نیست تو در مورد این من چه فکری می کنی اما من میگم… #حب_الایران_یجمعنا.
کاربران فضای مجازی با بازنشر این پست نسبت به هشتگ به اشتراک گذاشته شده واکنش نشان دادند. تفاوت این هشتگ در برابر هشتگی که کاربران برای اتحاد بین ایرانیان و اعراب عراق به اشتراک گذاشته بودند و تناقض رفتار این بازیگر با ادعاهایش در پست‌ های تلگرامی، موضوعی است که واکنش کاربران را به دنبال داشته است.
advertising