تصاویر مهدیس محمدی زیباترین دختر اینستاگرام ایرانی

مجلهسایر

- 97/08/04
تصاویر مهدیس محمدی زیباترین دختر اینستاگرام ایرانیچندی پیش با انتشار عکس هایی زیبا از مهدیس محمدی در فضای مجازی با آن چهره ی عروسکی و چشمان درشت و جذاب کاربران فضای مجازی به او لقب زیبا ترین دختر بچه ی ایرانی را دادند . مهدیس محمدی متولد آبان سال 90 می باشد, مهدیس متولد ارومیه و ترک زبان می باشد . نکته ی جالب این جاست که مهدیس اصلا بلد نیست فارسی صحبت کند.
تصاویر مهدیس محمدی زیباترین دختر اینستاگرام ایرانی

دختر زیبای ایرانی



پیج مهدیس بیش از 130هزار دنبال کننده از سراسر جهان دارد که 90 درصد افراد زیبایی اش را ستایش می کنند و عده ای هم در صدد آن هستند تا ثابت کنند که این چشم های زیبا فتوشاپ است. این موضوع خیلی باعث رنجش مادر مهدیس شده و با گرفتن انواع فیلم ها از زاویه های مختلف نشان می دهد که دخترش از زیبایی خدادادی بهره مند است و هیچ گونه فتوشاپی در عکس و فیلم های دخترش وجود ندارد.
درباره ی مهدیس خیلی حاشیه ها وجود دارد و پیدا کردن پیج اصلی اش کار دشواری است زیرا به علت داشتن طرفدار های فراوان خیلی از افراد به خاطر علاقه ی زیاد تمام عکس های مهدیس را در پیج خود قرار می دهند, عده ای هم برای بالا بردن فالوور هایشان عکس های مهدیس را در پیج خود کپی می کنند که هدفشان ساختن پیجی مشابه پیج مهدیس است که فالوور هایشان افزایش پیدا کند.
advertising