افشاگری عجیب برادر میترا استاد درباره خیانت محمدعلی نجفی

مجلهسایر

- 98/03/21
افشاگری عجیب برادر میترا استاد درباره خیانت محمدعلی نجفیمیترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران بود که در روز هفتم خرداد ماه سال جاری توسط همسرش با ضرب گلوله به قتل رسید . این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه ها و فضای مجازی پیدا کرد

به تازگی مسعود استاد برادر میترا استاد ادعای عجیبی درباره نجفی عنوان کرده است. .
مسعود، برادر میترا استاد برای پیگیری شکایت از یکی از وکلای محمدعلی نجفی در دادسرای جنایی تهران حاضر شد. او گفت:
مسعود: آن‌طور که من می‌دانم، شهردار سابق تهران علاوه بر ازدواج اولش، سابقه عقد موقت با زنان دیگر را هم داشت و در برابر آن، برای زنان خودرو خریده بود. زمانی که به عنوان کارشناس در زمان شهردار بودن نجفی در شهرداری کار می‌کرد خانم جوانی نزدم آمد و گفت که از کارمندان شهرداری است و نجفی با او مدتی در ارتباط بوده و وی را اغفال کرده است. همین باعث شده که برای زندگی او مشکلاتی به وجود بیاید و بعد از آن‌که نجفی از او جدا شده، این زن حتی تصمیم گرفته بود مقابل شهرداری برود و دست به خودکشی بزند و خودش را آتش بزند.

برادر میترا استاد در ادامه گفت: من این ماجرا را به خواهرم گفتم و او نیز خیلی از شنیدن این موضوع ناراحت شد. حتی با آن خانم ملاقات کرده و حرف زدیم که او از تصمیم‌اش برای خودکشی و آتش زدن خود مقابل شهرداری منصرف شد. زمانی که نجفی به اتهام قتل بازداشت شد، این خانم را به دادسرا معرفی کردیم که او در دادسرای جنایی حاضر شد و مورد تحقیقات قرار گرفت و اظهارات او ثبت شد.

مسعود استاد افزود: خواهرم میترا یک فایل نیز صوتی داشت و حتی نسخه‌ای از آن را به من داده بود که نشان می‌داد، شوهرش به همسر اول خود گفته بود، چون ده سال است که با هم هیچ گونه ارتباطی در زندگی نداریم، طلاق بگیرند تا دوباره ازدواج کند. خواهرم با پی بردن به خیانت‌های شوهرش با او درگیری و مشاجره داشت. او حتی شب قبل از مرگش با من درباره همین موضوع و موضوعات دیگر حرف زد و گفت که روز بعد با رسانه‌ای قرار مصاحبه دارد و می‌خواهد موضوع خیانت‌های شوهرش و چند نفراز دوستان او که در زندگی شان خیانت‌هایی داشته اند را همراه موضوعاتی دیگر افشا کند که به قتل رسید.

حال باید دید که این ادعاهای عجیب درباره دکتر نجفی به اثبات خواهد رسید یا خیر.
محمدعلی نجفی و میترا استاد سال گذشته با هم ازدواج کردند اما پس از گذشت چند ماه از زندگی مشترکشان این اتفاق ناگوار باعث شوک و تعجب مردم شد.
advertising