صحبت های مادر شهدای شبی که ماه کامل شد با قاتل فرزندانش

مجلهسایر

- 98/03/29
صحبت های مادر شهدای شبی که ماه کامل شد با قاتل فرزندانشاعظم محسنی دوست مادر شهیدان فائزه و شهاب منصوری که داستان فیلم سینمایی شبی که ماهکامل شد از زندگی واقعی این دو شهید روایت شده است با حضور در برنامه‌ی تلویزیونی «سلام صبح بخیر» از مخاطبان دعوت کرد که به سینما رفته و با دیدن فیلم «شبی که ماه کامل شد» مظلومیت فرزندانش را ببینند.

محسنی‌دوست در این برنامه با اشاره به فیلمی که درباره فرزندان شهیدش ساخته شده است، گفت: «از خانم آبیار و آقای قاسمی ممنونم. وقتی فیلم را دیدم یک لحظه احساس کردم بچه‌هایم دوباره زنده شده‌اند و خانم الناز شاکردوست و پدرام شریفی را که دیدم یک آن احساس کردم بچه‌ها برگشته‌اند.

همیشه به خانم آبیار می‌گویم قربانت بروم با فیلمی که برای من ساخته‌ای. بچه‌های من گمنام بودند و خانم آبیار بچه‌های مرا زنده کرد. من برای بچه‌ها ناراحت نیستم و پسرم مثل آقا امام حسین(ع) شهید شد. از قاتل بچه‌ام سوال کردم به او آب دادی، گفت نه. گفتم بچه‌ام چه گناهی کرده بود؟ گفت این شغل من است. گفتم فرزندم به تو التماس نکرد؟ گفت منتظر بودم اما نه. گفتم چون فرزند من است.»

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که توانست بیشترین جایزه سیمرغ را از آن خود کند. الناز شاکردوست و هوتن شکیب در نقش فرزندان خانم محسنی دوست بازی کردند که توانستند جایزه سیمرغ بهترین بازیگر زن و مرد را دریافت کنند. کارگردان این فیلم سینمایی نرگس آبیار است.

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد از عید فطر تا کنون بر روی پرده سینماهای سراسر کشور قرار دارد.
advertising