الناز شاکردوست سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/23
الناز شاکردوست سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کردمراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در تاریخ 22 بهمن ماه 97 در برج میلاد برگزار شد. در این مراسم سیمرغ های بلورین به بهترین های هر بخش اهدا شد. فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار توانست رکورددار جایزه سیمرغ در بین فیلم ها شود و شش سیمرغ بلورین را از آن خود نمود.
در این میان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به الناز شاکردوست برای فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد اهدا شد.

وی که هنگام اعلام اسمش به عنوان بهترین بازیگر هیجان زده شده بود و اشک می ریخت برای دریافت جایزه خود به روی سن رفت.
الناز شاکردوست پس از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن گفت: همیشه خیال می کردم این مسیر را تا اینجا می دوم؛ نشد با دو بیایم اما بالاخره شد. خدایا شکرت. خیلی خوشحالم. واقعا الان که اینجا ایستادم فکر می کنم تشویق های شما ارزش آن همه سختی را داشت.

الناز شاکردوست که هیجان و شور و شوق زیادی داشت در ادامه سخنان خود گفت:
از بانو نرگس آبیار تشکر می کنم که در تاریک‌ترین بخش زندگیم آمد و کنارم ایستاد و فرصت زندگی در این نقش را داد. خانم آبیار شما جدا از نبوغتان یک انسان واقعی هستد. نقش فائزه برای من یک مسوولیت بزرگ داشت. فائزه نماینده همه مادرانی است که به جز خوشبختی بچه هایشان آرزوی دیگری ندارند.

امروز در جمع ما مادر نقشی که بازی کردم هم حضور دارند و من را دخترم خطاب کرد و به من گفت فائزه و این بزرگترین جایزه بود. من با احترام به تک تک کاندیداها خانم معتمدآریا که اسطوره من هستند، خانم ژاله صامتی، مهناز عزیزم که می دانم چقدر سختی کشیده و بهنوش جان طباطبایی خسته نباشید می گویم. از هیات داوران تشکر می کنم و ممنونم که فائزه را شایسته جایزه دانستید و در آخر امیدوارم بتوانم امانتدار خوبی باشم.
الناز شاکردوست سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد

عکس الناز شاکردوست هنگام دریافت جایزه سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر


بدین ترتیب الناز شاکردوست اولین جایزه سیمرغ خود را پس از چندین سال فعالیت سینمایی به دست آورد.
لازم به ذکر است که هوتن شکیبا نیز که بازیگر نقش اول فیلم شبی که ماه کامل شد است توانست سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود نماید.
advertising