مریلا زارعی به عنوان بهترین بازیگر جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/09
مریلا زارعی به عنوان بهترین بازیگر جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شدپانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که در تهران اجرا شد با شرکت بهترین فیلمسازان از سراسر جهان کار خود را آغاز نمود. در این جشنواره برترین های 40 سال سینمای مقاومت معرفی شد. از این میان مریلا زارعی بازیگر توانای ایران توانست تندیس بهترین بازیگر زن سینمای مقاومت را از آن خود نماید. او بخاطر بازی فوق العاده اش در فیلم سینمایی شیار 143 این جایزه را کسب کرد. مریلا زارعی از میان چهره هایی که در ژانر دفاع مقدس فیلم های خوبی را بازی کرده است.او به عنوان بهترین بازیگر زن در ژانر فیلم مقاومت با آرای مردمی انتخاب شد.
مریلا زارعی بازیگر توانای سینما و تلویزیون متولد 25 فروردین است. او دارای لیسانس صنایع غذایی است. زارعی پیش از این جوایز زیادی را برنده شده است.
او تا کنون 2 بار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و 1 بار برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فیلم فجر شده است.
او در فیلم سینمایی143 نقش مادر پسر جوانی را بازی می کند که به جبهه رفته است. او در نبود پسرش روزهای تلخی را می ‌گذراند و منتظر است او روزی از جبهه بازگردد. او نمی‌ داند پسرش اسیر شده یا در جنگ کشته شده است.
advertising