هوتن شکیبا بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر 97 شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/22
هوتن شکیبا بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر 97 شدمراسم اختتامیه جشنواره سی و هفتم فیلم فجر 97 در تاریخ 22 بهمن در برج میلاد برگزار شد. در این مراسم بهترین های هر بخش انتخاب شده و سیمرغ بلورین به آن ها اهدا شد.
هوتن شکیبا بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران توانست در این دوره از جشنواره جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خاطر بازی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد دریافت کند.

وی درباره جایزه خود از دریافت این سیمرغ ابراز خوشحالی نمود. هوتن شکیبا که از این جایزه هیجان زده و خوشحال بود هم چنین از هیات داوران تشکر کرد و گفت: ممنونم که اجازه دادید اسمم کنار بازیگران توانایی چون نوید محمدزاده امین حیایی پیمان معادی و حامد بهداد باشد.
هوتن شکیبا بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر 97 شد

هوتن شکیبا در نمایی از فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار


هوتن شکیبا بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 24 خرداد 1363 در سنندج است. وی علاوه بر بازیگری صداپیشه نیز است و در سریال کلاه قرمزی به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است. هوتن شکیبا دارای مدرک کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. از کارهای او می‌ توان به بازی در فیلم‌ های سینمایی طبقه حساس، هلن و مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌ ها اشاره کرد وی در سریال لیسانسه ها نقش حبیب را بازی می کرد.

این بازیگر ایرانی بازی متفاوتی را از خود در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به نمایش گذاشت و توانست امسال سیمرغ بلورین را از آن خود نماید.
advertising