انصراف فیلم موج اف ام ردیف 48 به کارگردانی داریوش اسدی زاده از جشنواره فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/14
انصراف فیلم موج اف ام ردیف 48 به کارگردانی داریوش اسدی زاده از جشنواره فجر

دلیل انصراف فیلم سینمایی موج اف ام ردیف 48


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری یک فیلم دیگر نیز به جمع فیلم های انصرافی جشنواره فیلم پیوست. کارگردان فیلم سینمایی موج اف ام ردیف 48 اعلام کرد که حضور فیلمش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر منتفی است. وی دلیل این انصراف را طولانی شدن مراحل فنی فیلم و عدم انجام نسخه نهایی در مدت زمان اعلام شده بیان کرد. پیش از این قرار بود اولین اکران و نمایش این فیلم سینمایی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باشد که این اتفاق نیفتاد و زمان اکران آن به وقت دیگری موکول شد.

ژانر فیلم سینمایی موج اف ام ردیف 48


ژانر این فیلم سینمایی اجتماعی است که همراه با یک فضای فانتزی نیز است.

داستان فیلم سینمایی موج اف ام ردیف 48


در خلاصه داستان این چنین آمده است: روی موج اف ام، ردیف 48 اتفاقاتی در حال وقوع است و این شروع یک ماجراست.
انصراف فیلم موج اف ام ردیف 48 به کارگردانی داریوش اسدی زاده از جشنواره فجر

بازیگران فیلم سینمایی موج اف ام ردیف 48


مجید آقا کریمی، مرتضی آقا حسینی، ستاره اسکندری، شیوا ابراهیمی، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، امیر جنانی، نیما رییسی، کاظم سیاحی، نوال شریفی، هوتن شکیبا، بانیپال شومون، آرزو عالی، علی فروتن، معصومه قاسمی‌‌پور، الهام کردا، طوفان مهردادیان، حسام نورانی ، وحید بقراط پور، دیبا خاتمی، برهانه رجبی، میلاد شجره، کاوه عابدین و سجاد گودرزی بازیگرانی هستند که در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداخته اند. هوتن شکیبا در این فیلم یک نقش متفاوت را بازی کرده است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی موج اف ام ردیف 48


تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی موج اف ام ردیف 48 کیارش اسدی زاده است. این فیلم سومین ساخته این کارگردان سینما است و یک فیلم متفاوت از آثار قبلی اش است.
advertising