انصراف فیلم رحمان 1400 با بازی مهران مدیری از جشنواره فیلم فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/10
انصراف فیلم رحمان 1400 با بازی مهران مدیری از جشنواره فیلم فجربر اساس آخرین اخبار فرهنگی و هنری فیلم سینمایی «رحمان 1400» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور نخواهد داشت. منوچهر هادی کارگردان فیلم که از حضور در این جشنواره انصراف داد در توضیح به پشیمانی اش برای عدم حضور فیلم نوشت: با احترام به دبیر محترم جشنواره و هیئت انتخاب فیلم‌ها عوامل فیلم تصمیم گرفتند که فیلم را از بخش مسابقه خارج کنند تا سر فرصت بتوانند مراحل فنی و پایانی کار را انجام دهند و فیلم را با دقت بیشتری برای اکران عمومی آماده کنند.
پیش از این قرار بود این فیلم اولین نمایش و اکران خود را در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند. نان اول این فیلم خزه بود که بعدها تغییر پیدا کرد.
با توجه به این که این روزها فیلم های مختلف تمام تلاش خود را کردند که به جشنواره فیلم فجر برسند و اولین نمایش خود را در این جشنواره داشته باشند اما تعدادی دیگر نیز از حضور در جشنواره انصراف داده اند. رحمان 1400 و فیلم زندانی ها نیز از این دسته فیلم های انصرافی بوده اند که تصمیم گرفته اند اکران آن را به زمان دیگری موکول کنند.
انصراف فیلم رحمان 1400 با بازی مهران مدیری از جشنواره فیلم فجر

ژانر فیلم سینمایی رحمان 1400


این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده است.

بازیگران فیلم سینمایی رحمان 1400


ساره بیات, بهرام افشاری, سعید آقاخانی, محمدرضا گلزار, یکتا ناصر, مهران مدیری, و رضا نیکخواه بازیگران این فیلم طنز هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی رحمان 1400


تهیه کننده این فیلم علی سرتیپی است. کارگردان آن نیز منوچهر هادی می باشد. منوچهر هادی در کارنامه هنری خود فیلم های موفقی را کارگردانی کرده است.
advertising