ادامه تصویربرداری فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابنده

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/27
ادامه تصویربرداری فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابندهجلیل شعبانی تهیه‌ کننده فیلم سینمایی «قسم» درباره ی تولید این فیلم سینمایی گفت: چند وقتی است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «قسم»را شروع کرده ایم و در حال حاضر حدود 15 درصد از تصویربرداری این فیلم انجام شده است. تدوین این فیلم به طور هم زمان در حال انجام است.
وی ادامه داد: این روزها در حال فیلمبرداری در لوکشین شهر گرگان هستیم و بعد از اتمام سکانس ‌های گرگان، به شهر شاهرود می ‌رویم و ادامه ی سکانس‌ ها را در شهر شاهرود جلوی دوربین خواهیم برد.
بازیگران اصلی فیلم قسم مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن‌ پورشیرازی هستند؛ اما در کنار آنها از تعدادی از بازیگران تئاتری نیز استفاده شده است.
شعبانی درباره حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر، توضیح داد: فرم حضور در سی ‌و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را پرخواهیم کرد و ان‌شاءالله با موافقت هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر و در صورت امکان، این فیلم در سی ‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.
کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده محسن تنابنده است.
فیلم قسم در ژانر درام با موضوعی اجتماعی ساخته خواهد شد. محسن تنابنده، کارگردان فیلم «قسم» پیش از این فیلم «گینس» را جلوی دوربین برده است. این فیلم در زمان اکرانش به درآمدی سه میلیارد تومانی دست پیدا کرد.
advertising