فیلم سینمایی سمفونی نهم با بازی حمید فرخ نژاد در جشنواره فیلم فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/05
فیلم سینمایی سمفونی نهم با بازی حمید فرخ نژاد در جشنواره فیلم فجر

زمان اکران فیلم سینمایی سمفونی نهم


فیلم سینمایی سمفونی نهم که مدتی است تولید آن آغاز شده است به تازگی کارتصویربرداری خود را به اتمام رسانده است. این فیلم سینمایی در حال حاضر مراحل فنی و تدوین را اپشت سر می گذارد. فیلم سینمایی مفونی نهم قرار است در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشته باشد. هنوز از زمان اکران عمومی آن خبری در دست نیست. مدت زمان فیلم سمفونی نهم 90 دقیقه است.

ژانر فیلم سینمایی سمفونی نهم


فیلم سینمایی سمفونی نهم در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی سمفونی نهم


این فیلم یک داستان متفاوت و جالب دارد. داستان این فیلم روایتی از یک عشق عرفانی است و درباره یک عشق عجیب و غریب به خداست. در خلاصه‌ی داستان این فیلم این گونه عنوان شده است: «شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟»

بازیگران فیلم سینمایی سمفونی نهم


این فیلم سینمایی یک فیلم پر بازیگر و پر ستاره است. از جمله بازیگرانی که در در این فیلم نقش اصلی را ایفا می کنند حمید فرخ نژاد، محمدرضا فروتن، ساره بیات، مهرداد صدیقیان و هدی زین العابدین هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی سمفونی نهم


تهیه کننده فیلم سینمایی سمفونی نهم مرتضی شایسته بر است. هم چنین کارگردان آن محمدرضا هنرمند است. این دهمین فیلم سینمایی است که هنرمند آن را کارگردانی کرده است. او پیش از این فیلم هایی نظیر گورکن، زنگ‌ها، ردپایی بر شن، دزد عروسک‌ها، دیدار، مرد عوضی، مومیایی ۳، عزیزم من کوک نیستم و... را ساخته است.
advertising