پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/29
پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس

زمان اکران فیلم سینمایی جوکر


طبق آخرین اخبار منتشر شده تصویربرداری و مرال تولید فیلم جوکر به تازگی به پایان رسیده است. تصویربرداری این فیلم سینمایی از اواخر ماه شهریور در شهر نیویورک آغاز شده بود. البته هنوز کار تدوین این فیلم سینمایی به اتمام نرسیده است.
فیلم Joker قرار است در تاریخ 4 اکتبر یعنی 12 مهر 98 اکران شود. پیش بینی می شود که فیلم سینمایی جوکر بتواند نظر مخاطبان را جلب کند و استقبال گسترده ای از این فیلم شود.بودجه‌ ی ساخت فیلم جوکر حدود 50 تا 55 میلیون دلار بوده است. احتمالا فیلم جوکر رده بندی سنی بالای 17 سال داشته باشد

ژانر فیلم سینمایی جوکر


ژانر فیلم جوکر اکشن و فانتزی وجنایی است.

داستان فیلم سینمایی جوکر


فیلم سینمایی جوکر درباره شخصیتی به نام آرتور فلک است که ملقب به جوکر می باشد. آرتور فلک دلقک یک سیرک است. داستان به زندگی جوکر و اتفاقاتی که برای وی در دهه 80 میلادی جریان دارد می پردازد.

بازیگران فیلم سینمایی جوکر


واکین فینیکس ، رابرت دنیرو ، برت کالن ، زازی بیتز ، فرانسیس کانروی ، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج ، دانته پریرا اولسون ، شیا ویگهام و بیل کمپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

کارگردان فیلم سینمایی جوکر


تاد فیلیپس کارگردان این فیلم فانتزی است. از دیگر فیلم‌ های معروف او می‌ توان به بازی و کارگردانی در فیلم موعد مقرر اشاره کرد.تهیه کننده این فیلم جنایی فانتزی مارتین اسکورسیزی است.
advertising