پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی آن شب با بازی شهاب حسینی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/14
پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی آن شب با بازی شهاب حسینیفیلمبرداری فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی به پایان رسید.
مدتی پیش اعلام شد که شهاب حسینی در فیلم سینمایی « آن شب» که در آمریکا تولید می ‌شود حضور خواهد داشت. به تازگی مشخص شده که فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی کوروش آهاری به پایان رسیده است. این فیلم هم ‌اکنون در مرحله ی تدوین است.
در این فیلم سینمایی بازیگرانی مانند شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لیلا گرگانیان، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است:
فیلم سینمایی «آن شب» داستان یک زن و شوهر ایرانی ساکن امریکا است که در هتلی حبس شده و وادار می ‌شوند تا با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه ‌رو شوند.
محمد درمنش، الکس بروتو و جفری الارد تهیه کننده ی این فیلم سینمایی هستند. این فیلم سینمایی محصول کمپانی‌های ماموت پیکچرز و سون اسکایز اینترتیمنت است.
از جمله فیلم هایی که شهاب حسینی بازی کرده فیلم‌ های «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده»، حوض نقاشی» و «درباره الی» را دارد.
advertising