تدوین فیلم سینمایی مشت آخر به کارگردانی مهدی فخیم زاده به پایان رسید

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/04
تدوین فیلم سینمایی مشت آخر به کارگردانی مهدی فخیم زاده به پایان رسیدسیدحامد حسینی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مشت آخر» درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی مشت آخر توضیحاتی ارایه داد. . بیان کرد که این فیلم مراحل تصویربرداری و تدوین را به اتمام رسانده و به تازگی مراحل فنی فیلم آغاز شده است.

زمان اکران فیلم سینمایی مشت آخر


با توجه به گفته های تهیه کننده فیلم هنوز تصمیم قطعی برای حضور فیلم در سی و هفتمین جشنواره بین لمللی فجر گرفته نشده است. هنوز زمان اکران دقیق این فیلم مشخص نیست.

داستان فیلم مشت آخر


این فیلم سینمایی به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌ پردازد.

ژانر فیلم مشت آخر


ژانر این فیلم سینمایی کمدی اکشن است و در قالب طنز موضوع خود را برای مخاطب مطرح می‌کند.

بازیگران فیلم مشت آخر


در این فیلم کمدی اکشن بازیگرانی از جمله گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی‌خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم‌زاده ایفای نقش می ‌پردازند.

کارگردان و تهیه کننده فیلم مشت آخر


کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده مهدی فخیم زاده است. چندی پیش به خاطر تصادف فخیم زاده پروژه مقداری به عقب افتاد.حال به گفته تهیه کننده فیلم حال مهدی فخیم‌ زاده، کاملاً بهبود یافته و همه مراحل تدوین با نظارت ایشان تکمیل شد. فخیم زاده در طول این سال ها کارهای فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است. انتظار می رود که این فیلم هم مانند دیگر آثار او مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
فیلم «مشت آخر» جدیدترین فعالیت سینمایی مهدی فخیم زاده در مقام کارگردان محسوب می شود که پس از پیش تولیدی یک ماهه از اول خردادماه در سکوت خبری در تهران مقابل دوربین رفت. فخیم زاده نگارش فیلمنامه فیلم جدید خود را اوایل سال گذشته به پایان رساند و پس از آن نیز برای آن موفق به کسب پروانه ساخت شد. این بازیگر و کارگردان قبلا قرار بود فیلمبرداری این فیلم را پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آغاز کند که در نهایت تولید آن حدود یک سال به عقب افتاد.

advertising