حضور فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی آیدا جبلی در جشنواره فیلم فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/02
حضور فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی آیدا جبلی در جشنواره فیلم فجر

زمان اکران فیلم سینمایی اژدر


طبق آخرین اخبار سینمایی منتشر شده فیلم سینمایی«جمشیدیه» به تازگی فرم حضور در بخش مسابقه ملی فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده است. بدین ترتیب اولین اکران و نمایش این فیلم سینمایی در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

ژانر فیلم سینمایی اژدر


ژانر این اثر اجتماعی است.

داستان فیلم سینمایی اژدر


داستان این فیلم اجتماعی درباره افراد شهر، شلوغی های شهر و روابط اجتماعی آدم ها است. روایت این فیلم به ماجراهایی که در میان این شلوغی شهر و روابطی که در میان افراد شکل می گیرد می پردازد.فیلم سینمایی جمشیدیه نگاهی به یکی از معضلات چالش برانگیز جامعه دارد.
حضور فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی آیدا جبلی در جشنواره فیلم فجر

بازیگران فیلم سینمایی اژدر


از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد ولی زادگان، کاوه کاتب، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی نژاد و حسین دالمن هستند. هم چنین بازیگران دیگری چون کیومرث پور احمد، بهرام عظیمی و بهرنگ تنکابنی در این فیلم حضور دارند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی اژدر


تهیه کنندگان فیلم سینمایی«جمشیدیه» محمد صادق آذین و فردین خلعتبری هستند.
یلدا جبلی نیز کارگردان این فیلم سینمایی است. فیلم جمشیدیه دومین فیلم بلند این کارگردان جوان محسوب می شود. او پیش از این فیلم سینمایی «داره صبح میشه» را کارگردانی کرده است.
advertising