انصراف فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم از جشنواره فیلم فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/13
انصراف فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم از جشنواره فیلم فجر

علت انصراف فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم از جشنواره فیلم فجر


طبق آخرین اخبار فرهنگی هنری و سینمایی ایران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم انصراف و عدم حضور خود را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد. طبق بیانیه مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» علت این انصراف پرحجم بودن مرحله جلوه‌های ویژه بصری و احترام به قانون زمان‌ بندی تقدیم نسخه بازبینی به دبیرخانه بوده است. این فیلم سینمایی جزو فیلم های پربازیگر در سینمای ایران محسوب می شود. بر اساس این اطلاعیه هیچ نسخه ‌ای از این فیلم نیز در اختیار هیات انتخاب جشنواره برای بازبینی قرار نگرفته است. بدین ترتیب فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم هم به لیست فیلم های انصرافی جشنواره فجر اضافه شد. نام اول این فیلم ول شدگان بود که بعدها تغییر پیدا کرد.

ژانر فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم


ژانر فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم کمدی است.

داستان فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم


این فیلم که در قالب طنز ساخته شده است درباره ماجرای سقوط یک هوامپیما و افرادی است که در این هواپیما هستند. مسافران این هواپیما هرکدام رازهایی دارند که در ادامه داستان این رازها برملا شده و پنهان نمی مانند.
انصراف فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم از جشنواره فیلم فجر

بازیگران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم


مهران مدیری، لیلا حاتمی، محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌ نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌ اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم طنز هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم


رضا میرکریمی تهیه کننده فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم است. کارگردانی این اثر برعهده کمال تبریزی است که در حال حاضر فیلم سینمایی مارموز ساخته وی روی پرده سینما قرار دارد.
advertising