اظهارات جنجالی علیپور درباره بازیکن ترامادولی و باخت ایران

مجلهسایر

- 98/03/01
اظهارات جنجالی علیپور درباره بازیکن ترامادولی و باخت ایرانچندی پیش اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیایی حضور داشت و توانست بازی خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. اما زمانی که تنها چند قدم مانده به دریافت کاپ قهرمانی همه چیز تغییر کرد و با بازی نسبتا ضعیف و عجیب ایران مقابل تیم ملی ژاپن از صعود به مرحله نهایی بازماند و جام را از دست داد. این باخت سنگین موجب دلخوری ها و حواشی زیادی شد.
اما به تازگی صحبت های عجیبی از رئیس سابق کمیته اخلاق در فضای مجازی در حال انتشار است که در این فیلم اظهارات جنجالی داشته و علت باخت ایران مقابل ژاپن را توضیح داده است که موجب شوک هواداران تیم ملی شده است.
حجت الاسلام علیپور رئیس سابق کمیته اخلاق و منضور اخلاقی در اظهار نظری جنجالی گفته است در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا ملی پوشی حضور داشت که ترامادول مصرف می کرد. او همچنین اظهار داشته اشتباهات این ملی پوش به دلیل مصرف بالای ترامادول باعث شد تا در نهایت ایران مقابل ژاپن تن به باخت داده و حذف شود.
محمد علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت از لیگ فوتبال، مدعی شده است ;که این بازیکن خاطی تمام زحمات چندین ساله فدراسیون را به باد داد.

علیپور در ادامه اظهار داشته است : در بازی ایران و ژاپن بازیکن می‌خواهد اقدام کند، اما نمی‌تواند رابطه بین عصب و عضله را برقرار کند چرا که استفاده از این ماده باعث جلوگیری از این اتفاق می‌شود. گل اول سبب شد پنالتی ژاپنی‌ها رقم بخورد و فوتبال ملی ما با اقدام بازیکنی که از این مکتب بیرون آمده است نابود شد.
محمد علیپور نامی به نام این بازیکن اشاره ای نکرده است.
advertising