پاداش های شگفت انگیز امیر قطر به بازیکنان تیم ملی قطر

مجلهسایر

- 97/11/14
پاداش های شگفت انگیز امیر قطر به بازیکنان تیم ملی قطرجام ملت های آسیا جام شگفتگی ها بود. تیم های مختلفی در این دوره از بازی ها به رقابت با یکدیگر پرداختند. تیم ملی ایران هم تا مرحله نیمه نهایی بالا آمد و در کمال تعجب در مصاف با تیم ملی ژاپن این بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت حذف شد.

اما در مرحله نهایی که تیم ژاپن و قطر به مصاف هم رفتند تیم ملی فوتبال قطر توانست با پیروزی سه بر صفر پیروز میدان شود و قهرمان جام ملت های آسیا شود. این تیم برای اولین بار بود که عنوان قهرمانی را کسب کرد. شاگردان سانچس عملکرد فوق العاده ای در امارات داشتند و تنها با یک گل خورده در طول چند بازی خود به مقام قهرمانی رسیدند.

اما پس از قهرمانی تیم قطر پاداش میلیاردی امیر قطر مورد شگفتی همگان قرار گرفت. پس از این افتخار، شیخ تمیم بن حمد، امیر قطر به بازیکنان تیم ملی کشورش پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا جوایزی اهدا کرد که به شرح زیر است:

یک دستگاه واحد مسکونی در لندن برای هرکدام از بازیکنان تیم ملی قطر
یک دستگاه لکسوس مدل 2019 به هرکدام از فوتبالیست های تیم ملی قطر
پاداش نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال قطر
صرف ناهار در روز جمعه در دیوان امیری به همراه امیر قطر
حقوق ثابت ماهیانه تا ابد.

این پاداش های فوق العاده و لاکچری امیر قطر موجب واکنش و تحسین کاربران فضای مجازی شد. عده ای این پاداش ها را با رفتارهایی که علیه تیم ملی ایران شد مقایسه کردند و گفتند که این شایسته نیست که بازیکنان تیم ملی ایران علیرغم تلاش های فراوان و درآمدهایی که برای فدراسیون از طرف فیفا و جام آسیا در طی این چهارسال داشته اند بی غیرت خوانده شوند.
advertising