پاداش جذاب و وسوسه انگیز کارینا کاپور به بازیکنان تیم ملی هند

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/18
پاداش جذاب و وسوسه انگیز کارینا کاپور به بازیکنان تیم ملی هندکارینا کاپور ستاره مشهور بالیوود و سینمای هند در جدیدترین اظهارات خود یک وعده جالب و البته وسوسه انگیز را به بازیکنان تیم ملی هند داد. کارینا کاپور که از ثروتمندترین بایگران زن بالیوود است بعد از مسابقه هند و تایلند و بردر 4 بر صفر به نفع کشور هند در یک وعده وسوسه انگیز به بازیکنان تیم ملی کشورش اعلام کرد هر بازیکنی که در بازی های بعدی بتواند دروازه رقیبان را باز کند و گل بزند به ازای هر گل پانصد هزار دلار از وی پاداش دریافت خواهد کرد.
در جام ملت های آسیا که در کشور امارات در حال برگزاری است مسابقه هند- تایلند برگزار شد که در کمال تعجب در این مسابقه کشور هند با 4 گل برنده این مسابقه شد.
هند در دومین روز از مرحله گروهی جام ملت های آسیا باید مقابل امارات میزبان به میدان برود، این مسابقه یک بازی حساس و سرنوشت ساز است. به همین خاطر کارینا کاپور هنرپیشه پولدار هند با پیشنهاد نیم میلیون دلاری خود درصدد بالا بردن انگیزه و روحیه تیم ملی هند است. حال باید دید بازیکنان هندی می توانند این پاداش وسوسه انگیز را از آن خود نمایند یا خیر
کارینا کاپور هنرپیشه و طراح مد هند متولد21 سپتامبر سال 1980 در بمبئی هند است. وی پس از آیشواریا رای بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن هندی دریافت می‌ کند.
advertising