معرفی بازی موبایل Golf Battle بازی هیجان انگیز از جنس گلف

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/09/02
معرفی بازی موبایل Golf Battle بازی هیجان انگیز از جنس گلفدر معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید از ورزش گلف رفته‌ایم. این بازی سعی دارد که در کنار سایر بازی‌های آنلاین، رقابتی هیجان‌انگیز و دوست داشتنی را در ورزش گلف در دسترس بازیکنان قرار بدهد. بازی Golf Battle، ساخته استودیو بازی سازی Miniclip یک بازی کاملا آنلاین از گلف است که به‌واسطه‌ی المان‌های مخصوص و منحصربه‌فردش، به یک تجربه جالب و لذت بخش تبدیل شده است. از آنجایی که Golf Battle یک بازی موبایل آنلاین است، بخش داستانی خاصی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است و از همان اول وارد گیم‌پلی بازی می‌شوید.
معرفی بازی موبایل Golf Battle بازی هیجان انگیز از جنس گلف
با شروع بازی Golf Battle، بازیکنان مستقیم وارد بخش تمرینی و آزمایشی می‌شوند؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن را یاد خواهید گرفت. البته باید عرض کنم که بخش تمرینی بازی موبایل Golf Battle بسیار ساده است و تنها شامل یک بخش می‌شود. نحوه‌ی بازی کردن در Golf Battle بدین شکل است که بازیکنان در قالب یک توپ گلف در محیط بازی قرار می‌گیرند. حال می‌توانید با نگه داشتن انگشت‌تان روی توپ گلف و کشیدن به سمت عقب، به توپ گلف‌تان سرعت بدهید؛ هرقدر که بیشتر به عقب بکشید، سرعت توپ بیشتر خواهد بود. از این رو اصلی‌ترین چالش بازی ۶ نفره Golf Battle این است که بدانید در چه زمان با چه شتابی و نیرویی توپ خود را به سمت مقصد (چاله در نظر گرفته شده برای ورود توپ) بفرستید. حال در هر دور بازی کردن در چند مرحله‌ی مختلف باید این کار را انجام بدهید و در انتها، سریع‌ترین بازیکن بیشترین امتیاز را کسب خواهد کرد. همچنین نوع طراحی محیط و چالش‌های محیطی هم عامل دیگری است که رقابت را در بازی Golf Battle لذت بخش کرده است. در ابتدا بازیکنان در یک منطقه‌ی جنگلی و نقشه‌ی اول Golf Battle با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما با پیشروی در بازی و لول‌آپ شدن سایر نقشه‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرند که ظاهری متفاوت و متنوع دارند. شاید با خود بگویید که تا رسیدن به نقشه‌ی جدید، بازی روند یکسانی را به خود می‌گیرد. هر نقشه از بازی موبایل Golf Battle دارای بخش‌های مختلفی است که در دور بازی کردن شما، در دسترس‌تان قرار داده می‌شود و تیم سازنده سعی کرده است تا حد امکان جلوی یکنواخت شدن بازی در ابتدای کار را بگیرد.

از طرفی بازی موبایل Golf Battle دارای سه حالت مختلف است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. اولین حالت، کلاسیک است که در هر دور بازی کردن و پس از وارد کردن توپ به محل مقصد، باید منتظر سایر بازیکنان‌ها هم بمانید و سپس وارد بخش بعدی می‌شوید. این در حالی است که حالت Rush بازی Golf Battle یک حالت سرعتی و جذاب‌تر است که بازیکنان پس از وارد کردن توپ به چاله سریعا وارد بخش بعدی می‌شوند. از این رو سرعت و دقت مهم‌ترین فاکتورهای این بخش هستند. حالت سوم هم یک حالت روزانه است که در هر روز یک پازل در دسترس شما قرار می‌گیرد. این پازل‌ها در واقع نحوه وارد کردن توپ به چاله در شرایط خاص است. بازیکنان با کامل کردن هر چالش می‌توانند آیتم‌های جدیدی را دریافت کنند. در انتها بازی موبایل Golf Battle را می‌توان یک بازی آنلاین رقابتی سرگرم کننده دانست.
advertising