زمان برگزاری آخرین بتای بازی Fallout 76 اعلام شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/08/15
زمان برگزاری آخرین بتای بازی Fallout 76 اعلام شدکمپانی بتسدا زمان برگزاری آخرین بتای بازی مورد‌انتظار Fallout 76 را اعلام کرده است. بازی Fallout 76 برای سری Fallout و استودیوی بتسدا (Bethesda Game Studios) تجربه جدیدی است و این استودیو برای دریافت باز‌خورد طرفداران نسبت به این بازی آنلاین چند‌نفره، تصمیم به فراهم کردن زمینه تجربه پیش از عرضه آن از طریق در دسترس قرار دادن نسخه بتا برای بازیکنانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، گرفته است. در روز‌های گذشته، در ساعاتی مشخص بتای بازی Fallout 76 قابل تجربه بود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Bethesda Softworks (بتسدا سافت‌ورکس) زمان و مدت آخرین بتای بازی ذکر شده را اعلام کرده است.
راساس اعلام کمپانی بتسدا از ساعت 21:30 امروز به وقت تهران بتای بازی Fallout 76 در دسترس علاقه‌مندان به این بازی قرار می‌گیرد. این بتا دو ساعته است و تا ساعت 23:30 ادامه خواهد داشت. علاوه بر این فردا به‌واسطه بتای ۶ ساعته می‌توانید از ساعت 23:30 تا ساعت 4:30 صبح روز بعد به وقت تهران بتای بازی Fallout 76 را تجربه کنید و به گشت و گذار در ویرجینیای غربی بپردازید. آخرین بتای بازی مذکور محدود به پلتفرم خاصی نیست و کاربران هر سه پلتفرم مقصد می‌توانند اقدام به تجربه آن کنند.
کمپانی بتسدا به این دلیل مدت بتا‌ی بازی Fallout 76 را محدود و کوتاه کرده است که بتواند عملکرد این بازی در برابر حجم بالای بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهد. با الزام بازیکنان به ورود در یک زمان مشخص، این کمپانی امیدوار است که بتواند برای مواقعی که سرور‌های بازی مذکور مورد هجوم بازیکنان قرار می‌گیرند، آماده باشد. به دلیل ماهیت آنلاین بازی Fallout 76 توانایی سر‌ور‌ها در عملکرد بدون اشکال در مواجهه با حجم بالای بازیکنان به خصوص در روز‌های ابتدایی زمان عرضه، اهمیت بسیاری دارد. همچنین به این دلیل که بازی مذکور اولین تجربه استودیوی بتسدا در ساخت بازی آنلاین چند‌نفره است، کمپانی بتسدا تلاش خود را به کار بسته تا محصولی کم نقص و اشکال در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) در کنار پلتفرم PC در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتمی دو کمپانی سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.
advertising