نسخه PC بازی Destiny 2 را به صورت رایگان تجربه کنید

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/08/12
نسخه PC بازی Destiny 2 را به صورت رایگان تجربه کنیداستودیو بانجی اعلام کرد که کاربران کامپیوتر به صورت رایگان می‌توانند تا دو هفته به تجربه بازی Destiny 2 بپردازند. استودیو بانجی پیش از نطق اصلی کمپانی بلیزارد در رویداد Blizzcon 2018 اعلام کرد که نسخه کامپیوتر بازی Destiny 2 تا تاریخ 27 آبان (18 نوامبر) برای همه رایگان خواهد بود.
کمپانی اکتیویژن و استودیو بانجی اعلام کرده‌اند که در حال حاضر نسخه پایه بازی Destiny 2 به رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر است. تمام کسانی که تا‌ به‌ حال نسخه کامپیوتر بازی دستینی 2 را تهیه نکرده‌اند، در طول دو هفته ابتدایی ماه نوامبر فرصت تجربه بازی از طریق سرویس بتل نت را خواهند داشت. بازی Destiny 2 در بازه زمانی 11 تا 27 آبان (2 تا 18 نوامبر) به صورت رایگان برای دانلود در دسترس است. نسخه رایگان بازی Destiny 2 شامل بسته الحاقی Forsaken نمی‌شود، با این حال بسته‌ های الحاقی Curse of Osiris و Warmind پس از خریداری بسته Forsaken به رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ماه سپتامبر بازی Destiny 2 به صورت رایگان در دسترس مشترکین سرویس پلی‌ استیشن پلاس قرار گرفت. این بازی تیراندازی به لطف انتشار بسته الحاقی Forsaken و قرار گرفتن در میان بازی‌ های رایگان سرویس پلی‌ استیشن پلاس، به پر دانلودترین بازی ماه سپتامبر بدل شد و بازی Marvel’s Spider-Man را از نظر تعداد دانلود شکست داد.
بازی Destiny 2 در حال حاضر در پلتفرم‌ های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه آیتم‌ های بی‌ شمار شخصی‌ سازی و تنوع در توانایی هر نژاد، محیط‌ های متنوع بازی که به ندرت تکراری می‌شوند، هرچند دستینی 2 در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌ های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ ها شما و دوستان‌ تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی 2 یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌ های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید.
advertising