پخش مسابقات جام ملت های آسیا از شبکه 3

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/15
پخش مسابقات جام ملت های آسیا از شبکه 3در شب‌های سرد زمستان صدا و سیما با پوشش وسیع حضور ایران در جام ملت‌ های آسیا، هیجانی جدید ایجاد می‌کند.

وسوسه تماشای مسابقات فوتبال بین‌ المللی به ویژه آن‌ هایی که تیم ملی ایران در آن حضور دارند، چیزی نیست که تنها مربوط به دوستداران فوتبال باشد. فوتبال و مسابقات جهانی‌ که تیم ملی ایران هم در آن بازی می‌کند یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ ترین مسابقات ورزشی است که زن و مرد و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد؛ چه علاقه‌ مند فوتبال باشید چه نباشید، این روزها جام ملت‌ های آسیا از هر مسابقه ورزشی دیگری برایتان مهم‌ تر است از این رو شبکه‌های مختلف در برنامه‌ هایی متنوع به این رویداد ورزشی می‌ پردازند.

شبکه سه به عنوان با سابقه‌ ترین شبکه سیما در پخش و کارشناسی مسابقات ورزشی، این‌ بار هم قرار است مهم‌ ترین مسابقات فوتبال آسیا را پخش کند. پخش ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا با عنوان «جام 2019» از دوشنبه دهم دی، تقدیم مخاطبان شبکه سه سیما می‌شود. این بار قرعه به نام حسین‌ هاشمی افتاده تا تهیه‌ کننده ویژه برنامه مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا باشد.

میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش این شبکه که آخرین مراحل آماده‌ سازی برنامه «جام 2019» را به پایان برده است، درباره کمّ و کیف این برنامه گفت: « برنامه «جام 2019» هر روز از ساعت 22:30 پخش می‌شود و محور آن تحلیل بازی‌ها و در رأس آن‌ها مسابقات تیم ملی است.»

او با بیان اینکه مدت برنامه حدود یک ساعت و نیم است که قبل و بعد از مسابقات با مخاطبان درباره بازی‌ ها صحبت می‌کنیم، گفت: «شبکه سه قصد دارد محمدرضا احمدی را به عنوان گزارشگر به امارات بفرستد تا بازی‌ های مهم و مسابقات تیم ملی را گزارش کند.
advertising