محمدحسین میثاقی مجری برنامه ستاره ساز شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/25
محمدحسین میثاقی مجری برنامه ستاره ساز شدمحمدحسین میثاقی زادهٔ 14 مهر 1365 در تهران مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است.

برنامه ستاره ساز قرار است به زودی از شبکه سه سیما با اجرای محمدحسین میثاقی به روی آنتن برود و به شناسایی ستاره‌های فوتبال ایران در قالب برنامه ورزشی بپردازد.

در این برنامه خداداد عزیزی و فیروز کریمی از جمله داوران این برنامه هستند و چند داور دیگر نیز به این ترکیب اضافه خواهند شد. برنامه «ستاره‌ساز» به تهیه‌کنندگی «جواد فرحانی» تولید خواهد شد و برای اولین بار به کشف استعدادهای فوتبال در سراسر کشور و نقاط دورافتاده می‌پردازد.

وی گزارشگر برنامهٔ برنامهٔ 90 از شبکه سه و مجری برنامهٔ فوتبال 120 از شبکه ورزش و مجری برنامهٔ‌های فوتبال برتر و رکورد از شبکه سه می‌باشد. میثاقی همچنین از طرف صدا و سیما به عنوان گزارشگر به بازی‌های آسیایی 2014 و جام ملت‌های آسیا 2015 اعزام شد.

وی در ویژه برنامهٔ جام جهانی فوتبال 2014 نیز به همراه عادل فردوسی‌ پور و رضا جاودانی حضور داشت. همچنین سال 2018 خبرنگار اعزامی به روسیه بود. وی در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت گزارش‌گری فوتبال زنده را نکرده گفت: علاقه ای به این کار ندارد و بیشتر دنبال حواشی فوتبال است.
advertising