فردوسی پور خبر مصاحبه اخیر خود درباره رییس فیفا را تکذیب کرد

مجلهچهره ها

- 97/08/24
فردوسی پور خبر مصاحبه اخیر خود درباره رییس فیفا را تکذیب کرداین روزها بازار حاشیه برای چهره های مشهور داغ است خصوصا این که فضای مجازی کاملا در دسترس مردم است و یک خبر در عرض چند ثانیه در کل دنیا پخش می شود. در این بین عادل فردوسی پور نیز درگیر حاشیه های زیادی در مدت زمان اخیر شده است.
در شرایطی که قبل از این عنوان شده بود گفتگوی رییس فیفا با عادل فردوسی پور به دلیل مسائلی که اینفانتینو گفته بود پخش نشده، این موضوع از سوی مجری و تهیه کننده این برنامه رد شد.
جیانی اینفانتیو، رییس فیفا است که روز شنبه و هم زمان با دیدار فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما به عنوان میهمان ویژه در تهران حضور داشت و برای دقایقی روبروی عادل فردوسی پور نشست تا پاسخگوی سوالات مجری و تهیه کننده برنامه نود باشد. اما این گفتگو این هفته با پخش مجدد برنامه نود روی آنتن نرفت و سبب شد شایعات زیادی شکل گیرد.
برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی، صحبت هایی از طرف عادل فردوسی‌پور تهیه کننده و مجری برنامه نود درباره دلیل پخش نشدن مصاحبه اینفانتینو منتشر کردند که در آن مدعی شده بود با توجه به صحبت‌ های رییس فیفا درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران و تهدیدی که متوجه آن می‌شد، این گفتگو اجازه پخش نیافته است. اظهاراتی که فردوسی‌پور، صحت و درستی آن را تکذیب کرد و گفت: «مصاحبه ‌هاى منتشر شده از جانب من در مورد علت پخش نشدن گفتگو با آقاى اینفانتینو صحت ندارد و من با هیچ رسانه‌اى در این مورد مصاحبه نکرده‌ام.»
برنامه نود این هفته به مرور بازی‌های لیگ و بررسی حضور پرسپولیس، در لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت.
advertising