حضور مگان مارکل و همسرش در یک مراسم ممنوعه خبرساز شد

مجلهچهره ها

- 98/04/25
حضور مگان مارکل و همسرش در یک مراسم ممنوعه خبرساز شدمگان مارکل عروس خاندان سلطنتی بریتانیا است که به تازگی صاحب فرزند پسری به نام آرچ شده است.
وی که قبلا در عرصه مد و بازیگری فعالیت داشته پس از ازدواج با شاهزاده هری نوه ملکه انگلیس جزو افراد پرحاشیه سلطنت انگلیس بود.
وی به خاطر سنت شکنی های عجیب و انجام کارهایی که در سلطنت انگلستان ممنوع است همیشه خبرساز بوده است.
در حالی که شرکت اعضای خاندان سلطنتی در مراسمی مثل اکران فیلم ها ممنوع است اما به تازگی شاهزاده هری نوه ملکه انگلیس و همسرش مگان مارکل در مراسم اکران جهانی فیلم شیرشاه حضور یافتند .
حضور مگان مارکل و همسرش در یک مراسم ممنوعه خبرساز شد

شاهزاده هری و مگان مارکل در مراسم اکران شیرشاه 2019


البته این تنها قانون شکنی این زوج پرحاشیه نبود. همچنین مگان مارکل در این مراسم لباس مشکی پوشیده بود که پوشیدن لباس مشکی برای زنان خاندان سلطنتی انگلیس هم ممنوع است.

دیداربیانسه خواننده آمریکایی و مگان مارکل عروس سلطنت انگلیس


در این مراسم هنرمندان زیادی نیز حضور داشتند از جمله بیانسه خواننده معروف هالیوود که رابطه خوبی با مگان مارکل داردو این دو در مراسم اکران شیرشاه با هم ملاقاتی داشتند.

اکران نسخه جدید شیرشاه با هدف حمایت از شیر‌های آفریقا و برنامه‌های حفاظتی از آنان ساخته شده است. مگان مارکل هم که از علاقه‌مندان به طبیعت وحشی آفریقا محسوب می‌شوند و بخش زیادی از تعطیلات خود را در این مناطق سپری می‌کنند. تصمیم گرفتند که در این مراسم ممنوعه شرکت کنند.

چند روزی است که روزنامه‌های انگلیسی از شایعه بارداری مجدد مگان مارکل عروس آمریکایی دربار انگلیس خبر می‌دهند. این زوج هنوز به شایعات بارداری مجدد واکنشی نشان نداده اند.
advertising