خوشحالی و بغض عادل فردوسی پور از دریافت جایزه در جشن حافظ

مجلهچهره ها

- 98/04/22
خوشحالی و بغض عادل فردوسی پور از دریافت جایزه در جشن حافظنوزدهمین دوره جشن حافظ با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس در شامگاه پنج شنبه 20 تیر ماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد..
در این مراسم چهره های مطرح بسیاری حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به سروش صحت، فاطمه گودرزی، عادل فردوسی‌پور، سینا مهراد، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی .اشاره کرد.

در این جشن از میان نامزدهای اعلام شده توسط هیات داوران، برگزیدگان برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی اعلام می‌شوند. عادل فردوسی پور مجری برنامه جذاب . و پرمخاطب نود هم به عنوان بهترین چهره تلویزیونی انتخاب شد و تندیس این بخش را دریافت نمود.
عادل فردوسی پور که از این انتخاب ابراز خوشحالی زیاد کرد از شدت هیجان با بغض به روی صحنه آمد و تندیس خود را از پژمان جمشیدی دریافت نمود.
عادل فردوسی‌پور که از همان ابتدای اعلام اسامی نامزدهای این بخش، مورد تشویق بی امان تماشاگران قرار گرفته بود، با تکرار تکیه کلام محبوب «چقدر خوبید شما» گفت: «خوشحالم این جایزه را از پژمان جمشیدی می‌گیرم که دوست من است و از دیدن موفقیتش خوشحالم. همچنین بی‌نهایت خوشحالم که این جایزه را از مردم می‌گیرم، خوشحالی‌ام قابل توصیف نیست.»
او ادامه داد: «این انتخاب شدن توسط مردم و ۲۰ سال درکنار مردم بودن و مردم کنار من بودن، مایه مباهات است. از همه اهالی رسانه و مردم و هنرمندان و ورزشکاران که در این مدت وحشتناک و عجیب غریب از من حمایت کردند، متشکرم.»

عادل فردوسی پور به خاطر تصمیم مدیر شبکه سه سه مدتی است که برنامه محبوب نود را پس از بیست سال اجرا بر روی آنتن نبرده است. اما با توجه به انتخابش به عنوان چهره محبوب تلویزیونی این موضوع کاملا مشهود است که وی همچنان مورد علاقه مردم است.
advertising