ماجرای پوشیدن لباس بلوچی توسط امین زندگانی در جشن حافظ

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/22
ماجرای پوشیدن لباس بلوچی توسط امین زندگانی در جشن حافظنوزدهمین جشن حافظ در سالن همایش های برج میلاد با حضور هنرمندان و چهره های معروف برگزار شد. این مراسم که شب پنج شنبه 20 تیرماه 98 برگزار شد برگزیدگان بخش های مختلف تلویزیونی و سینمای کشور معرفی شده و تندیس نوزدهمین جشن حافظ به برندگان اهدا شد.

در این مراسم هنرمندان سعی کرده بودند که با استایل های خاصی در مراسم حضور پیدا کنند.

امین زندگانی، بازیگر سینما و تلویزیون، با لباس بلوچی در نوزدهمین جشن حافظ حاضر شد که مورد استقبال دیگر هنرمندان و حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد قرار گرفت.
از نکات جالب توجه این جشن، حضور امین زندگانی که با لباس بلوچی در این جشن حضور داشت مورد تعریف و تمجید نرگس آبیار، کارگردان فیلم «شبی که ماه کامل شد»، قرار گرفت و خانم نرگس آبیار با ابراز خوشحالی این‌باره گفت: «خیلی خوشحالم که آقای زندگانی لباس بلوچی پوشیدند و لازم می دانم در این محل یادی کنیم از قوم خوب و مهربان بلوچ.»

امین زندگانی هم در این‌باره گفت: «یک خیاطی در شهر قلعه‌گنج (جنوب کرمان) از من قول گرفت که این لباس را بپوشم. آرزوی من این است که روزی برسد که ان‌جی‌اوهایی داشته باشیم که سینما و سالن تئاتر و کنسرت بسازند چون بعد از سواد، فرهنگ مهم است.»
ماجرای پوشیدن لباس بلوچی توسط امین زندگانی در جشن حافظ
نرگس آبیار و امین زندگانی در این مراسم برای اهدای جایزه عزیزالله حمید نژاد کارگردان سریال بانوی عمارت روی صحنه آمدند.

امین زندگانی در این مراسم به همراه همسرش الیکا عبدالرزاقی حضور داشت.
advertising