کتاب باز با عادل فردوسی پور به خط پایان رسید

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/23
کتاب باز با عادل فردوسی پور به خط پایان رسید

عادل فردوسی پور مهمان سروش صحت در برنامه کتاب باز


برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت شب گذشته 22 اسفندماه 97 به ایستگاه پایانی رسید و عادل فردوسی پور مجری برنامه نود به عنوان آخرین مهمان در این برنامه حضور داشت.

عادل فردوسی پور که در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم تندیس بهترین برنامه از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی را دریافت کرد در آخرین قسمت برنامه کتاب باز مهمان سروش صحت شد و به گفتگو با او در این برنامه پرداخت.

عادل فردوسی پور مهمان کتاب باز شد


عادل فردوسی پور گزارشگر ، تهیه کننده و مجری برنامه نود روبروی سروش صحت نشست و به گفتگو با او پرداخت و گفت:قطعا باید برنامه شما ادامه داشته باشه و این برنامه بدون تردید یکی از بهترین ها و پربیننده ها است و من باید بگویم که من کلی حسودیم میشه به تو و اینکه همه چیزو میدونی مگه میشه.

هنر خوب زندگی کردن یکی از کتاب های عادل فردوسی پور بود که به چاپ سی ام رسید و کتاب هنر شفاف اندیشیدن و فوتبال علیه دشمن یکی دیگر از کتاب های این مجری سرشناس بود که در این برنامه به معرفی آنها پرداخت.
کتاب باز با عادل فردوسی پور به خط پایان رسید
عادل فردوسی پور در ادامه صحبت هایش به علاقه زیادی که به سروش صحت دارد صحبت کرد و از هنرهایش در همه زمینه ها گفت و درباره کار ترجمه و سختی ها و لذت های خاص آن صحبت کرد.

مجری برنامه نود در ادامه درباره قبولی در کنکور و کتاب خوانی صحبت کرد و گفت :من کنکور سال 71 رتبه 271 را آوردم و اولین دوره بازی های المپیک را از تلویزیون پخش میکردند و من از صبح تا شب تلویزیون میدیدم و خوشبختانه مهندسی صنایع دانشگاه شریف قبول شدم و خیلی از این رشته راضی بودم و خیلی به من کمک کرد.

بیشتر بحث بین عادل فردوسی پور و سروش صحت درباره کتاب و کتاب خوانی گذشت و در پایان تندیس فردوسی حکیم به عادل فردوسی پور تقدیم شد و مجری نود با دیدن این تندیس یاد خاطره ای از دوران دبستانش افتاد و گفت :یکبار معلم در دوران ابتدایی از ما پرسید که بچه چه کسی میداند که فردوسی کیست و من فوری دست بلند کردم و گفتم من هستم و با دیدن این تندیس آن خاطره در ذهنم زنده شد.

سومین فصل برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت و حضور عادل فردوسی پور به پایان رسید.
advertising