عادل فردوسی پور مجری برنامه نود به دادگاه احضار شد

مجلهچهره ها

- 97/08/11
عادل فردوسی پور مجری برنامه نود به دادگاه احضار شدعادل فردوسی‌ پور متولد سال 1353 در تهران و اصالتا کرمانی است. او گزارش گر فوتبال ، تهیه‌ کننده، مجری تلویزیونی، مترجم و استاد دانشگاه صنعتی شریف است.
عادل فردوسی پور به عنوان یکی از محبوب ‌ترین چهره‌ های اجتماعی در ایران است به طوری که مجله نیوزویک در سال 2009 به خاطر محبوبیتش او را به عنوان یکی از بیست فرد قدرتمند ایران در نظر می‌ گیرد. فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده ی برنامه ی 90 است که از شبکه ی سه پخش می ‌شود و این برنامه مدتی است که دچار حاشیه شده است.
عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ی 90 این‌روزها روی دور بدشانسی است. در روزهایی که برنامه ی 90 روی آنتن نمی ‌رود او در روز دوشنبه ی گذشته ناچار شد ساعاتی برای ادای توضیحات در دادسرای رسانه باشد.
شاکی عادل فردوسی‌پوراصلا ارتباطی با دعواهای اخیرش نداشت بلکه مدیران شرکتی بودند که چند هفته ی پیش فردوسی پور گزارشی از آن ها در برنامه ی نود پخش کرد.
ماجرای باشگاهی در گرجستان که مالک خانم آن از فردوسی‌ پور شکایت کرده است دلیل احضار او به دادگاه بود. در برنامه ی 90 این شرکت متهم به انتقال غیرقانونی بازیکنان به گرجستان شده بود.
البته این اولین باری نیست که فردوسی پور به دادگاه می رود و بارها به خاطر شکایت اهالی فوتبال از او برای برنامه 90 احضار شده است.

advertising